Blauw scherm bij downloaden torrents

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jakkene

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2013
Berichten
8
Hallo allemaal,

Sinds enige tijd kan ik niet meer fatsoenlijk muziek/films etc downloaden via torrents. De ene keer gaat het goed, maar regelmatig gaat mijn laptop op blauw scherm, en moet ik de aan/uit knop ingedrukt houden om hem uit te krijgen, en opnieuw op te starten. Ik heb wat rond gekeken op internet hoe dit op te lossen, maar kom er niet uit. Ik kwam terecht bij een vraag op dit forum ( http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/705523-System-crash-blauw-scherm-bij-downloaden ), en mijn probleem is dus eigenlijk hetzelfde.

Wie wil en kan mij helpen? Welke informatie hebben jullie daarvoor nodig?
Alvast bedankt.
 
Kan ik die code of omschrijving nog terughalen ergens?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deïnstalleer Mcaffee eens met Revo uninstaller als gevorderde, dus ook alle registerverwijzingen en snelkoppelingen.
2 virusscanners geeft sowieso problemen.
http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Let op wat je aangevinkt laat, alles uitvinken bij de installatie.
En gaf al een link om die code te achterhalen, Whocrashed.
Uitzetten dat hij opnieuw moet opstarten kan ook in systeem.
 
Zojuist gebeurde het weer... (ik had inmiddels op aanraden van iemand anders, bittorrent gedeinstalleerd, en Utorrent gedownload, maar toen ik daarmee ging downloaden ging t dus ook mis)

Ik heb de foutmeldingen;

001.jpg002.jpg003.jpg
 
Macafee al gedeïnstalleerd?

PS, welk merk en type netwerkkaart zit erin of indien wifi daar de info van en welke windows 7, 32 of 64 bits?

Op zich zou het merk torrent cliënt niet uit mogen maken, overigens.
 
Laatst bewerkt:
Nee nog niet.
Is dat noodzakelijk? Het is namelijk een betaalde versie...
 
Om te testen of die het is en 2 virusscanners op 1 pc gaat nooit goed, er zijn zat gratis goeie virusscanners hoor.
 
Ik ben intussen weer bezig met andere problemen... blijkbaar heb ik met het downloaden van utorrent, weer allerlei rotzooi mee gekregen... dus dat eerst maar oplossen...

Om te testen of die het is en 2 virusscanners op 1 pc gaat nooit goed, er zijn zat gratis goeie virusscanners hoor.

Inmiddels heb ik alle zooi weer van mn laptop. Mcafee er af, uTorrent er af, bittorrent er weer op.. en wederom blauw scherm... Heb je nog verdere tips??

Macafee al gedeïnstalleerd?

PS, welk merk en type netwerkkaart zit erin of indien wifi daar de info van en welke windows 7, 32 of 64 bits?

Op zich zou het merk torrent cliënt niet uit mogen maken, overigens.

Ik zie die PS nu pas...
Ik dacht dat ik toch wel enig verstand had van computers, maar ik weet nou niet wat je precies wilt weten met netwerkkaart of wifi-info?? Ik heb windows 7 home premium 64 bits.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
In apparaatbeheer staat die info.

Las ergens dat door een virusscanner o.a. Mcafee kwam of door een driver voor een netwerk adapter, de eerste is bij deze uitgesloten.
 
Welkom Jakkene,

Ik zag dat je een aantal berichten achter elkaar had geplaatst zonder dat er iemand gereageerd heeft, ik heb deze samengevoegd. Indien je informatie wilt toevoegen anders er nog niemand geageerd heeft kun je hiervoor de knop bericht aanpassen gebruiken.
 
In apparaatbeheer staat die info.

Las ergens dat door een virusscanner o.a. Mcafee kwam of door een driver voor een netwerk adapter, de eerste is bij deze uitgesloten.

Beste Lange Pier,

Bedankt nog voor de tips tot nu toe. Ik ben er even wat dagen tussen uit geweest, maar mn probleem is nog niet opgelost. Heb je (of iemand anders) nog meer tips?

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan