Blauw scherm bij gebruik van HP-3520

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Sinds kort krijgt mijn pc een blauw scherm als ik mijn printer wil gebruiken. Ik heb verbinding via een usb-kabel.

Dank ROYONIX, ik zal de volgende keer dat het gebeurt opletten wat er staat. Waar moet ik op letten? Dat blauwe scherm is zo weer verdwenen...

Enne, de link die je stuurde is niet van toepassing want ik krijg de foutmelding niet bij het opstarten van de pc.

Laatst bewerkt door een moderator:
:( Helaas zonder fout-code kan je niet veel reacties krijgen en mensen weten ze ook niet hoe ze jou verder helpen met tips kunnen ...:confused:

Daardoor je zou iemand bij zich moeten hebben dat je helpen kan met ( blauwe scherm ) fout-code ergens in Logboek op te sporen, of als je zelf dat kan hal je die te voorschijn en plaats je dat hier, en derde mogelijkheid is dat je iets die link volgt omdat is uitgelegd hoe je dat ongv. moet doen ...:(

KLIK -->>http://www.pcwereld.be/blog/eclipx/een-blue-screen-wat-nu-te-doen-bsod

Hoi ROYONIX,

Ik heb je instructie gevolgd: de foutmelding is STOP: 0x0000001E. Kun je hier iets mee?

:confused: YEP ..... dit probleem kan drie oorzaken hebben( volgens Microsoft ! ) voor mij ook onbekend is, zo een geval :confused: kijk hier -->>http://support.microsoft.com/kb/161703/nl

1. Onvoldoende schijfruimte voor de installatie
2. Video-stuurprogramma's van andere fabrikanten (en het Windows-stuurprogramma Win32k.sys)
3. Incompatibiliteit van het systeem-BIOS

En als jij zelf ook niet echt zoiets oplossen kan, beter je moet een iemand wie met zoiets deskundig is bij zich hebben, denk dat je of verkeerde software voor je HP hebt geïnstalleerd of je harde schijf niet voldoende ruimte voor installatie heeft, en ook ( weer volgens Microsoft uitleg ! ) waarschijnlijk je hebt verkeerde ( niet van origin. fabrikant ! ) video driver geïnstalleerd, en ook nog deze niet compatibiliteit met bios. Dus laat maar even iemand die nakijken ( PC service ? ) ben bang dat helaas in deze geval alleen maar zo oplossen kan worden .

P.S. Mocht je naar service moeten gaan vergeet maar ook niet die fout-code op een papiertje mee te nemen ! ...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan