LeViN
Gebruiker
- Lid geworden
- 10 jul 2002
Hallo, sinds twee dagen heb ik steeds een blauw scherm als windows xp prof opstart. De code luidt stop ox0000007e (0xc0000005, 0xf894cfc8, 0xf894ccc4). Ik heb een beetje rondgekeken op het internet om een oplossing te vinden en microsoft biedt de volgende hulp aan bij deze stopcode. link Zoals je kunt raden heeft dit echter niet geholpen. Ik heb alle 6 onbekende schakelprogrammas verwijderd, maar het blauwe scherm blijft.
Toen had ik dus het idee om Windows Xp te upgraden door te booten met de XP cd, maar de cd wordt niet herkend (no cd in het bios). Daardoor kan ik weer niet verder. Het systeem terugzetten door systeemherstel te gebruiken heeft ook niet geholpen.
Het feit dat ik telkens een blauw scherm kreeg heb ik eerder gehad. Toen hielp het om eerst in de veilige mode bij systeem32 enkele bestanden te verwijderen en dan opnieuw op te starten, maar dat mag zelfs nu niet baten. Ik heb deze pc nu al zo'n 5 jaar en het is pas sinds kort dat ik hier last van heb.
Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt
Toen had ik dus het idee om Windows Xp te upgraden door te booten met de XP cd, maar de cd wordt niet herkend (no cd in het bios). Daardoor kan ik weer niet verder. Het systeem terugzetten door systeemherstel te gebruiken heeft ook niet geholpen.
Het feit dat ik telkens een blauw scherm kreeg heb ik eerder gehad. Toen hielp het om eerst in de veilige mode bij systeem32 enkele bestanden te verwijderen en dan opnieuw op te starten, maar dat mag zelfs nu niet baten. Ik heb deze pc nu al zo'n 5 jaar en het is pas sinds kort dat ik hier last van heb.
Heeft iemand een oplossing? Alvast bedankt
Laatst bewerkt: