Blauw scherm bij het opstarten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

solidhero

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
beste, mijn vista home prem crashd telkens als ik hem op start, zelfs in veilige modus!, er kom een blauw scerm waar op staat dat er een probleem in mijn windows gedecteerd is, daarna start men pc opnieuw o, en terug het blauwe scherm!... ik had onlangs een anti-lagg nodig voor games, whant dat ene werkte niet goed, hij noemde UGA GENERATOR.. wat moet ik nu doen, vista opnieuw instaleren?

zou ik maar doen ,of een beter OS is nog beter

ik heb al veel problemen gehad met windows, dit heb ik al gedaan:

gekocht met vista basic 'crashde vaak, en sloom,' -> heb er dan xp opgezet van een vriend 'hij was franstalig' -> vista home premium sp1 opgezet 'nu dit'

kan ik dit anders oplossen want vista of xp er opnieuw opzetten is zeer onhandig, durrt ook lang, en een back-up hoe doe ik dat, of is het te laat?
* MET XP GING IE LEKKER, NIET VEEL ERRORS BIJNA GEEN!

Laatst bewerkt:
zet dan xp erop en als alles goed draait maak je met bv GHOST een backup

Hoi !

Bij 'n beetje PC zet je Win 7 erop in 20 miniten zonder enig gezeur......

Vista in 'n half uur.......

Conclusie: misschien even een vakman erna laten kijken, want het lijkt of je 'n hardware-probleem hebt.

Greetz,

Harry.

Probeer eens met een live cd van Ubuntu bijv. te kijk of je pc stabiel is. Als ie dan weer crashed kan je er wel van uit gaan dat je een hardware probleem hebt.

ok, ik denk dat ik er gewoon xp gaat opzetten, :) bedankt, en hardware problemen :o ! hoe krijg je die,,?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan