jamesdean2
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 jul 2011
Het begint met een blauw scherm, in eerste instantie na een tijdje werken op de computer (beetje internetten en uitzenggemist kijken enzo). Na het zien van blauw scherm probeer ik opnieuw op te starten maar de computer weigert. Vaak is het zo dat de eerste opstart in zijn geheel mislukt dwz hij gaat aan maar op het scherm wordt niets weergegeven. Het geluid van de computer is ook anders dan normaal. Het klinkt alsof de ventilator lang suist en de harde schijf niet verder komt dan wat kraken.
De tweede opstart (na de uitknop 5 sec vast te hebben gehouden en daarna min 30 sec wachten) gaat soms beter, de computer start op en na in te loggen kun je circa 5 minuten weer gebruikmaken van de computer. Daarna valt hij weer uit. De volgende keer weer opnieuw bovenstaande probleem en de laatste keer hoorde ik herhaaldelijk een pieptoon zonder dat er iets zichtbaar was op het beeldscherm wat lijkt op het opstarten van de computer.
Na de computer weer stofvrij te maken doet start hij vaak weer gewoon op, maar kan dit echt zo’n probleem zijn? Eerder hadden wij hier nooit last van, of is er toch iets anders aan de hand. Of moet ik nog grondiger de computer schoonmaken. Ik heb de laatste keer de desktop uit elkaar gehaald en met een wattenstaafje elke ventilator schoongemaakt, nu doet hij het weer even. Maar het zou toch niet nodig moeten zijn om elke week de computer weer grondig te reinigen om hem aan de praat te houden, toch? Ik zie graag jullie antwoord tegemoet. Hieronder staat nog wat aanvullende informatie:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: a
BCP1: BB9FFFF4
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: 8249DCC7
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0
Product: 768_1
De tweede opstart (na de uitknop 5 sec vast te hebben gehouden en daarna min 30 sec wachten) gaat soms beter, de computer start op en na in te loggen kun je circa 5 minuten weer gebruikmaken van de computer. Daarna valt hij weer uit. De volgende keer weer opnieuw bovenstaande probleem en de laatste keer hoorde ik herhaaldelijk een pieptoon zonder dat er iets zichtbaar was op het beeldscherm wat lijkt op het opstarten van de computer.
Na de computer weer stofvrij te maken doet start hij vaak weer gewoon op, maar kan dit echt zo’n probleem zijn? Eerder hadden wij hier nooit last van, of is er toch iets anders aan de hand. Of moet ik nog grondiger de computer schoonmaken. Ik heb de laatste keer de desktop uit elkaar gehaald en met een wattenstaafje elke ventilator schoongemaakt, nu doet hij het weer even. Maar het zou toch niet nodig moeten zijn om elke week de computer weer grondig te reinigen om hem aan de praat te houden, toch? Ik zie graag jullie antwoord tegemoet. Hieronder staat nog wat aanvullende informatie:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: a
BCP1: BB9FFFF4
BCP2: 00000002
BCP3: 00000001
BCP4: 8249DCC7
OS Version: 6_0_6002
Service Pack: 2_0