Blauw scherm (crash dump?) na inlog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had ik al gedaan.
Tijdje geleden heb ik Opera geinstalleerd gehad, maar mocht niet baten.

Je laptop is nog geen jaar oud, is het geen optie om eens terug naar de winkel te gaan? Want het kan n.l. van alles zijn, incl. e.o.a. hardwareprobleem.

Klopt, ik heb ze gemaild. Kreeg als antwoord dat ik hem maar moest leeg gooien en alles er overnieuw op moest zetten.

Dat is nog niet zon probleem.. maar dat is pas het laatste wat ik doe snapje.

Kan ik misschien HP bellen en hun het probleem uitleggen?

Ja dan zijn zij er van af, stel je voor dat wij hier iedereen dat advies zouden geven dan hadden we geen bestaansrecht meer.
Het is idd de laatste optie maar als je alles al hebt geprobeerd is dat soms de enige optie.
De procedure om een, blijkbaar moeilijk, probleem te achterhalen is in het kort als volgt: Zorg dat alle drivers up-to-date zijn, verwijder alle geïnstalleerde software incl. de beveilingssoftware zoals internetsecurity en antivirussoftware. Start de pc/laptop op en test uit of het probleem nog bestaat, indien niet installeer de sofware 1 voor 1 opnieuw, dus na iedere keer van installeren opnieuw opstarten en testen.
Het is even wat werk maar alleen zo kun je het probleem achterhalen. Helpt deze oplossing niet dan kun je opnieuw installereren proberen e/o het hardwarematig gaan zoeken.

Laatst bewerkt:
Ik heb HP maar eens gebeld.
Als ik volgens hen door alle BIOS testen ben gekomen moest ik met F11 bij opstarten een recovery uitvoeren of anders windows overnieuw installeren.

Dus dat ga ik zo maar eens doen...

Zorg dat je een back-up maakt van al je belangrijke data en instellingen (mail e.d.)

Op advies van HP heb ik een recovery uitgevoerd door F11 te trommelen bij opstart.
Nu doet alles het weer!

@porschabloke
Welkom op Helpmij
het is niet toegestaan en netjes om in iemands topic in te breken. Dus een eigen topic aanmaken graag.

Mvg,
Mik Zjegger
Mod Helpmij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan