blauw scherm en een errorfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

moppie29

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 feb 2013
Hallo,

Ik weet niet waar deze vraag hoort en ben nieuw hier,maar ik heb pas een pb computer,met de computer in het beeldscherm.
Nu doen de bibliotheken niet meer,maar dat vind ik niet erg,het ergste vind ik dat ik regelmatig een blauw scherm krijg en dan wordt de pc opnieuw opgestart.
Op het scherm staat onder andere system_exeption(en dan nog iets,maar het is te snel weg)
Wat zou dit zijn?
Ik durf niet veel te proberen,aangezien ik bang ben de pc onherstelbaar te beschadigen.
Ben naar de winkel geweest en die melden als het mijn eigen schuld is,moet ik de kosten betalen en is het niet meer op garantie.
De kosten konden nogal veel zijn en ik ben niet in die positie dat ik veel heb liggen
Kan dit kwaad en wat zou het zijn?
Kan iemand mij hier mee helpen?

Dank jullie wel

hallo

behalve dat system_exeption en nog wat stond er niks.
bedoel je als foutcode system_exeption met wat erbij stond?

Ik heb een heleboel gezien,maar gezien de tijd dat het gebeurde moet het deze fout zijn.
0x0000003b (0x00000000c0000005, 0x00000001925e0000, 0xfffff8801dc8afc0, 0x0000000000000000

Ik hoop dat jullie hier iets mee kunnen.
(nogmaals,sorry,maar ben niet zo handig met computers)

dank je voor je link.
Maar deze is voor windows 7 en als ik dit doe krijg ik de melding dat die niet voor windows 8 bestemd is.
maar de melding die er staat is inderdaad dezelfde.
En zoals ik het begrijp is het een bepaalde hotfix wat de computer niet herkend,maar wat niet schadelijk is(klopt dit?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan