Blauw scherm Error

Status
Niet open voor verdere reacties.

01-leroy

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2006
heey allemaal

ik heb sinds kort een error op me pc, als ik de pc een tijdje aan heb dan krijg ik een blauw scherm en staat er error en bla bla technische problemen ook word gemeld win32k.sys en iets van Dump wmimmc.sys als ik het goed heb ik weet neit wat ik er tegen meot doen help pls
alvast bedankt

Je dient wel even de melding goed te vermelden. Buiten de win32k.sys wordt er ook meestal een STOP error gegeven.

Zonder een goede foutomschijving kunnen wij verder niets.

Als het blauwescherm maar even blijft staan en daarna herstart de pc dan dien je even een instelling aan te passen zodat de melding wel blijft staan.

Druk gelijktijdig op de Windows-toets en Pause/Break. Kies in Windows XP voor het tabblad Geavanceerd of in Windows Vista voor de Geavanceerd systeeminstellingen-taak en dan voor Geavanceerd. Klik vervolgens op de knop Instellingen bij Opstart- en Herstelinstellingen. Haal hier bij Systeemfouten het vinkje weg onder De computer automatisch opnieuw opstarten. Blauwe schermen blijven dan voortaan leesbaar in beeld.

ik heb laatst een update op me pc gedaan sinds dien heb ik er geen last meer van

heb ik een vraag los daar van of meot ik dat in een nieuwe topic doen?

als ik een spel speel(Cabal Online) dan ben ik zo bezig met spelen en sluit het spel zich automatisch af soms in mijn beeld scherm dan naar de 640X(weet ik even neit) en ook naar 16 kleuren wie kent dat probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan