blauw scherm fout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brietje91

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2007
Berichten
7
Hoi,
Het is al weer een tijdje gelden voor mij dat ik hier was.
Maar ik zit dus met het volgende.
Ik heb al een aantal keer last gehad met me computer van blauwe schermen, elke keer al dat gebeurde zette ik hem uit en probeerde het nog een keer en dat lukte meestal wel.
Alleen sinds gister dus niet meer.
Als ik hem aanzet gaat hij eerst gewoon aan en dan word ie zwart met update succesvol en vervolgens krijg ik een scherm met opstart herstel of met windows normaal starten. De eerste optie werkt niet de tweede kom ik dus uit bij dit scherm
system_licence_violation met als stop code: 0x00000009a (0x00000003, 0xc0000034, 0x00000000, 0x00000000)
F8 heb ik al geprobeerd maar kom constant op hetzelfde scherm uit.
Ik kom dus helemaal nergens in. Ik zou graag willen dat ik wel me personnelijke dingen eraf kan allen zoals foto's
Wie kan mij helpen dat ik iedergeval me foto's nog heb.
Alvast bedankt
 
Zelf kwam ik ook uit op die site als ik de foutmelding bij google in toetste maar om de oplossing te lezen moet je een account aan maken. En ik weet verder niet of hier verdere kosten aan hangen enz.
 
Bij mijn wete niet nodig, ik heb deze gemakkelijk kunnen zien, en betaal zelf nooit voor iets ;)

Zeker dat je meer naar onder hebt gekeken? Onder al die rommel?
Anders typ ik het antwoord wel even

Mvg Timothy
 
Als je het voor mij wilt overtypen heel graag.
Zelf zie ik verder niets.
 
----
So did you try using Regedit while booted into Vista Recovery Environment? When you start up Regedit, you will be viewing the registry from your DVD"s Recovery Environment. In order to view the hard drive's registry, you had to do what is called "offline registry editing." In order to view this key:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\ProductOptions

If the information you want to access was in HKEY_LOCAL_MACHINE\System: Highlight HKEY_LOCAL_MACHINE, choose "Load hive" from the File menu, open

C:\Windows\system32\config\system


(no extension). When asked for a name, choose "OldSystem" (or whatever). Access/backup the keys you're interested in. Once you're done, highlight the "OldSystem" key, choose "Unload hive" from the file menu.

--------

Hopelijk kan je wat engels?^^
 
Helaas,
Ik kan me pc helemaal niet opstarten.
Alles wat ik probeer geeft hij gelijk blauw scherm aan.
Kan ook niet in veilige modus.
Iedergeval bedankt voor je hulp
 
Maar dit is een hersteldvd he. Je start je pc van deze dvd op, normaal gezien zou dat nog moeten lukken...
 
ik heb verder geen dvd die bij de pc hoort.
Heb me computer 3jaar geleden gekocht gehad. En vista was al geinstalleerd.
En in de loop van de jaren is het kwijt geraakt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan