blauw scherm met een fout lees veder :S

Status
Niet open voor verdere reacties.

GeForce

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2004
ik onder vind het volgeden probleem,

als ik windows start geen probleem als ik muziek luister geen probleem laat ik hem de heele dag aan staat geen probleem maar als ik speletjes speel krijg ik het volgenden probleem

blouwe scherm met een 000000bla bla bla coden
stop op kmwdfilter.sys

heb 5x win XP op nieuw geinstaleert verhelpt het probleem niet

p.s na het herstat-rten comp herstelt ....... staat het volgenden in

C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\WER1990.dir00\Mini052208-01.dmp
C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOCALS~1\Temp\WER1990.dir00\sysdata.xml

weet iemand hoe ik dit kan ver helpen

alvast bedankt GeForce OUT !!!!!

Je temperaturen nakijken want dit kan gewoon door overhitting komen;) En al je drivers instalelren:)

hmm ja die heb ik aan gesloten maar nog geen drivers geinstaleert het is een silverquest
dus dat zou het probleem kunnen zijn want als dat het is haal ik hem er meteen weer van af gebruik op het moment toch andren

many tnx and updat you all A.S.A.P

GeForce OUT !!!!!!!!!! :D

geprobeert probleem blijft ( draad losse muis af gekoppelt)

heb ook naar me tempratuur gekeken maar alles ligt rond de 40 G behalven cpu 65 G

Hoi !

Verwijder kmwdfilter.sys uit de map C:/windows/drivers en start opnieuw op.

Toevallig Medion-PC ?

Greetz,

Harry.

geprobeert werkt niet als ik dat verwijder werket een deel van me usb porten niet

zal ff een pc report er bij doen meschien helpt het

GeForce OUT !!!!!!

Bijlagen

Laatst bewerkt:
de eerste fout is nou opgelost heb een driver van een muis geinstaleert die daar een fix voor had ( draadloos) gebruik hem overgens niet maar de fout is wel opgelost krijg nu allen weer een nieuwe fout ook in blauw scherm met een stop code ik zal later dezen stop code hier weer posten om weer samen met jullie een oplissing te zoeken

GeForce OUT !!!!!!!!!!!!!

heb de stop fout gevonden en zal hem bij dezen weer posten

stop : 0x00000050 (0x8e8b0000,0x00000008,0x8e8b0000,0x00000000)

iemand een idee

Hoi !

Tja, verkeerd stuurprogramma, virus, corrupt geheugen ?

In jouw geval denk ik dat je een ondeuglijk, niet gecertificeerd stuurprogramma hebt gebruikt voor je laser-muis.

Eerlijk gezegd begrijp ik niet dat mensen nog steeds van die onduidelijke merken kopen, i.p.v. een welbekend merk. waarvoor Microsoft-drivers beschikbaar zijn.

Ook hier is goedkoop vaak duurkoop !

Greetz,

Harry.

heb inmiddels win xp hergeinstaleert zonder de draadlosen muis er op aan gesloten gebruik wel een laser muis van TRUST okk geen klein merk met drivers zal zien wat er gebeurt maar volgens mij zit het er nog in

ff nog een kort vraag je hoelang duurt mem-test eigelijk ?

Hoi !

Memtest gaat oneindig door; meestal laat ik 'm een nacht draaien.

Als er dan nog geen fouten ontdekt zijn kun je er vanuit gaan dat je geheugen oke is.

Greetz,

Harry.

heb de test gedraait weet dat er 2 van de 3 mem banks vol met onherstelbaren fouten zitten dus bij dezen is dat een van de probleemen

heb er 1 andren bij gezet zonder fouten hoop dat hij nu wel blijft draaien

greez GeForce OUT!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan