blauw scherm na extra geheugen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hallo

ik heb een vraag ik draai windows vista 64 bit met daar op 4 gig geheugen . nu het volgende ik heb er nog 4 gig bij geprikt nu krijg ik steeds een fout melding en de melding is ierdere keer anders kan het soms zijn dat ik de bios moet flachen of iets anders .als hij eenmaal opgestart is loopp hij als een gek. met dowloaden als ik heb een paar uur aan het werkzet slaat hij ook vast

moederbord is MSI P7N Diamond (MS-7510)

alvast bedankt

Zou normaal moeten werken. Geheugenbankjes al getest?

ik heb me geheugen getest en niets gevonden windows komt nu met dat ik me bios moet updaten maar ik heb de nieuwste bios versie al iemand nog een idee vooral in de nacht geeft hij de fout meding ik heb me wisselbestand ook al uit gezeten maar dat haald niets op .deze moet ik no0g wel terug zetten. in de bios geeft de teming van me geheugen in 1 keer alles anders aan , normaal 5 5 5 15 nu staat hij op 5 7 7 en dan nog iets kan dit soms het probleem zijn

ik heb me geheugen getest en niets gevonden windows komt nu met dat ik me bios moet updaten maar ik heb de nieuwste bios versie al iemand nog een idee vooral in de nacht geeft hij de fout meding ik heb me wisselbestand ook al uit gezeten maar dat haald niets op .deze moet ik no0g wel terug zetten. in de bios geeft de teming van me geheugen in 1 keer alles anders aan , normaal 5 5 5 15 nu staat hij op 5 7 7 en dan nog iets kan dit soms het probleem zijn

en dan heb ik nog een vraag hoe zit het met het ram geheugen kan iemand mijn vertellen hoe veel ram geheugen je bnodig heb bij mijn stond hij op 8 gig volgens mijn is dat te veel

ben gisteren nog even bezig geweest ik denl dat ik het probleem al heb gevonden. het probleem was de energie status hij zette de harde schijf uit en de rest van de schijven bleven aan het werk .

ik hoop dat het zo opgelost is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan