Blauw Scherm na installatie Service Pack 2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Interrupt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2006
Berichten
3
Na ik Service Pack 2 installeerde op mijn laptop kreeg ik het volgende probleem:
Wanneer ik de draad van mijn laptop uittrek die verbinding maakt met het stopcontact, maw als ik hem draagbaar maak springt Windows uit en krijg ik de volgende boodschap op blauw scherm


"Er is een probleem gevonden. Windows is afgsloten om schade te voorkomen.
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Als dit de eerste keer is dat u dit scherm met de stopfout ziet, moet u uw computer opnieuw opstarten. Als het scherm nogmaals wordt weergegeven, kunt u het beste de volgende stappen uitvoeren; Controleer of alle nieuwe hardware en software op de juiste wijze is geinstalleerd. Is dit een nieuwe installatie vraag de leverancier dan of er nieuwe windows-updates zijn die u nodig hebt.

Als de problemen zich blijven voordoen, dient u alle nieuwe hardware en software te verwijderen of uit te schakelen. Schakel BIOS-geheugen opties zoals caching of het maken van schaduwkopieën uit.

Als u voor het verwijderen of uitschakelen van onderdelen de veilige modus moet gebruiken, dient u de computer opnieuw op te starten, op F8 te drukken, om de geavanceerde opstartopties te selecteren en vervolgens de veilige modus te kiezen.

Technische info:

***STOP: 0x000000D1 (0x0000000C, 0x0000000Z, 0x00000000, 0xxF778FA89°

*** gv3.sys - ADRESS F778FA89 base at F778F000, Datestamp 3dd991eb

Bezig met starten van de fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid
Neem contact op met de systeembeheerder of de afdeling technische ondersteuning voor hulp"




De eerste keer dat ik SP2 installeerde kreeg ik voor het eerst dit probleem. Toen heb ik het gedeinstalleerd en was het probleem verdwenen. Ik heb toen alle spyware verwijderd en men schijf gedefragmenteerd.
Toen installeerde ik het opnieuw en zit nu weer met dit probeem. Dit gebeurt enkel als ik de draad eruit trek, niet als ik afsluit ofzo. Ik heb ondertussen ook nu een van de recentste drivers gedownload voor men Grafische kaart (ATI MOBILITY RADEON 9600 PRO TURBO 128MB). Het probleem blijft.

Tnx bij voorbaat.


EDIT: even een paar specs:

Dell Inspiron 8600
Windows XP Home Edition
Intel Pentium M Centrino 1,7GHz
1024MB RAM
ATI MOBILITY RADEON 9600 PRO TURBO 128MB RAM
 
Laatst bewerkt:
vanzwam zei:

Dank je, ik heb het geprobeerd, maar een nieuw probleem is opgedoken. Wanneer ik het nieuwe stuurprogramma wil installeren krijg ik de volgende boodschap.


"Er is een fout opgetreden tijdens het installeren van het apparaat.
De naam wordt al gebruikt als servicenaam of als naam van een serviceweergave."

Intelppm.sys bestaat wel op mijn pc, heb ik al naar gezocht via "zoeken" maar als ik deze handmatig opgeef vindt hij hem niet.

Dank bij voorbaat
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan