Hey allemaal,
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
ik heb mij een nieuwe laptop gekocht een Dell studio 17" en wanneer deze in slaapstand gaat krijg ik een blauw scherm met een melding dat mijn computer werd afgesloten door een probleem om verdere schade te vermijden.
nu dat ik mijn laptop opnieuw opstart krijg ik deze foutmelding:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1000007e
BCP1: FFFFFFFFC0000005
BCP2: FFFFF800020823AA
BCP3: FFFFFA60017F17D8
BCP4: FFFFFA60017F11B0
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini083009-01.dmp
C:\Users\Sven\AppData\Local\Temp\WER-85706-0.sysdata.xml
C:\Users\Sven\AppData\Local\Temp\WERD123.tmp.version.txt
Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
ik heb al op andere topics gekeken met gelijkaardige problemen maar ik vind het raar dat deze laptop nieuw is dus alle drivers zouden oke moeten zijn. ook heb ik dit probleem op mijn oude laptop. hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
mvg
sven
ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
ik heb mij een nieuwe laptop gekocht een Dell studio 17" en wanneer deze in slaapstand gaat krijg ik een blauw scherm met een melding dat mijn computer werd afgesloten door een probleem om verdere schade te vermijden.
nu dat ik mijn laptop opnieuw opstart krijg ik deze foutmelding:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 2067
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 1000007e
BCP1: FFFFFFFFC0000005
BCP2: FFFFF800020823AA
BCP3: FFFFFA60017F17D8
BCP4: FFFFFA60017F11B0
OS Version: 6_0_6001
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\Mini083009-01.dmp
C:\Users\Sven\AppData\Local\Temp\WER-85706-0.sysdata.xml
C:\Users\Sven\AppData\Local\Temp\WERD123.tmp.version.txt
Lees onze privacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=50163&clcid=0x0413
ik heb al op andere topics gekeken met gelijkaardige problemen maar ik vind het raar dat deze laptop nieuw is dus alle drivers zouden oke moeten zijn. ook heb ik dit probleem op mijn oude laptop. hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
mvg
sven