Blauw scherm na verse installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
De cpu is pas een nieuwe, dus ervoor had hij het ook al ... Dus nu zouden we die al kunne uitsluiten en ervanuit gaan dat ofwel het geheugenlatje defect is ofwel het moederbord? Of is dat ook nog niet zeker?

Ja op dat punt zit ik ook.
Hopelijk doet het volgende bankje het wel.
Heb je er ooit geheugen bijgeplaatst? vlak voor de problemen begonnen?

Niet dat ik weet. De 2 zitten er van in begin in (denk ik). Dus nu afwachten wat het volgende latje zegt... Dat zal voor vanavond zijn denk ik :thumb:

Even voor verduidelijking, Is het de kolom waar BAD boven staat waar niets mag staan of de kolom waar ERR-BITS boven staat? En moet daar dan iets komen te staan als het goed is of helemaal niets mag er in die kolom komen te staan.... ?

iig de kolom bad en dan in de rij daarboven errors, moet ook 0 zijn
Hier kun je er meer overlezen onder technical info

Keb em tijdens mijn middagdutje eens ff snel laten draaien :D

DSCF0257.jpg

Denk dat we een winnaar hebben,niet? :p:D:thumb::cool:

Niet in de groene bak:D
(Oh zie dat je uit België komt, "wij hollanders" gebruiken een groene bak voor groente, fruit en tuinafval. Stinkt heerlijk in de zomer)
Maar serieus,
Hopelijk heb je eindelijk weer een stabiel systeem.
Mocht dat niet zo zijn, niet gelijk schrikken want er zijn steeds fouten opgetreden, die je huidige installatie misschien om zeep hebben geholpen.
Niet gelijk gelijk gaan installeren. Pas wanneer je daadwerkelijk fouten ziet, dan nieuwe installatie.
Suc6
mvg leo

Laatst bewerkt:
Ok dank je wel Leofact voor je hulp :thumb: Latje gaat naar het containerpark :D en tot hiertoe is mijn pc geen enkele x meer uitgevallen (houdt hout vast :o ) Topic mag dus afgesloten worden en vermeld worden als opgelost ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan