Blauw scherm probleem DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jossi_End

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
Hallo mensen,

Ik heb sinds gisteren nieuwe PC. En natuurlijk allemaal updates voor geïnstalleerd. Nu denk ik dat het fout is gegaan bij een update van windows update. Ik kan echter niet achterhalen waar het fout is gegaan. Kan iemand uit het DMP halen waar het fout is gegaan?

DMP's: https://www.dropbox.com/sh/ypzsewh5ddcm7g3/T3zWjr-nc0

Alvast bedankt!

Bijlagen

• Screen.png
    Screen.png
    81,5 KB · Weergaven: 35
Zou de drivers van videokaart en geluidskaart eens verwijderen en op nieuw installeren met de laatste drivers.
Vaak is dat het probleem.

Ik heb de drivers opnieuw geïnstalleerd. Maar ik heb hier al een keer mee lopen 'spelen' en dat heeft niet geholpen. Ik wacht het nu nog af.

Mochten mensen nog meer halen uit mijn DMP of screenshot hoor ik het graag!

Nope, heeft niet geholpen. Hij is zojuist weer gecrashed...

Nieuwste dump toegevoegd aan dropbox link: https://www.dropbox.com/sh/ypzsewh5ddcm7g3/T3zWjr-nc0

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb 3 drivers geupdate via Slim Drivers. Het is nu dus weer even afwachten.

Ik moet bekennen dat ik een illegale versie van windows 8 enterprise N heb geïnstalleerd. En voor mijn gevoel begon de crash na installatie van windows updates. Het waren er een stuk of 40 dus geen idee welke eventueel fout zou kunnen gaan.
Maar komt het in de praktijk veel voor dat een illegale versie van windows dit probleem veroorzaakt?

Net weer gecrasht. Ik ga Windows op nieuw installeren. Ik ben bang dat dit niet goed is voor me hardware en ik heb me PC net nieuw :(

Nog tips voor na het opnieuw installeren? wel / niet windows update of driver updates?

Kun je geen systeem herstel doen naar een datum toen het probleem zich nog niet voor deed.?
Helpt dit niet dan alles opnieuw installeren,dan drivers stuk voor stuk installeren en opnieuw opstarten probeer dan nog eens windows te updaten.
Zorg wel dat je de laatste versie drivers installeert

Laatst bewerkt:
Ja dit wilde ik doen. Maar aangezien de pc pas 2 dagen oud is was er maar één herstelpunt waar ik terug naar toe kon. En toen ik dat deed waren er wat andere problemen (niet alle bestanden waren meer zichtbaar in de mappen).

Maar ik heb hem nu opnieuw geïnstalleerd. Ik ga inderdaad nu rustig alle drivers en updates installeren. AMD driver is geïnstalleerd en nog geen problemen ondervonden. Ik heb echter windows update nog maar even uitgeschakeld.

En ik maak regelmatig na het installeren van nieuwe software een herstelpunt. Als ik erachter ben gekomen welke driver / update ervoor gezorgd heeft laat ik het weten!

Hou jullie op de hoogte! In ieder geval bedankt voor het helpen!

@Jossi_End,

Ik heb een aantal berichten samengevoegd van je, indien je info wilt toevoegen in je laatste bericht indien er nog niemand gereageerd heeft kun je hiervoor knop bericht aanpassen gebruiken. Tevens heb ik een paar quotes weggehaald, deze zijn niet nodig indien je direct op iemand reageert.

Ik denk dat ik erachter ben welke software ervoor zorgt dat mijn PC crashed:

Plex Media Server: http://www.plexapp.com/

Net nadat ik deze software installeerde crashte hij gelijk. En tot die tijd geen problemen gehad. Handige software, maar zorgt er dus wel voor dat mijn PC crashed. Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Naast nieuwste drivers installeren.

misschien is er een patch op de site van Plex wat het probleem verhelp.
Of download de software eens opnieuw.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan