Blauw Scherm Stop:c0000218

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArAsH

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2004
Als ik mijn computer aan doe, dan komt er een scherm met :

Windows kan niet worden gestart....

Als deze computer niet meer reageerde, onverwachts opnieuw opstartte of automatisch werd afgesloten om uw mappen & bestanden te beschermen kunt u het b este voor :

Laatste bekende configuratie kiezen om terug te keren naar d einstellingen die werden gebruikt toen de computer wel goed werkte,

Als een eerdere pogiung om de copmputer op te starte is mislukt bijv : als gevolg van stroomstoring als gevolg van het indrukken van aan/uit knop kunt u het beste kiezen voor windows normaal starten :

Dan kan ik kiezen tussen:

Veilige modus
'' met netwerkmogelijkheden
''me topdracht prompt
Laatste bekende configuraties(recen te instellingen die werkten)
Windows normaal starten

Ik heb alles een paar keer geprobeerd maar dan start hij opnieuw op en dan komt er een blauw scherm met :"

Stop : c0000218 (registerbestandfout0
Het register kan het volgende onderdeel (bestand) niet laden :
/Systemroot/system32/config/software
of het logboek bestand of vervangende bestand van hget onderdeel het is beschadigd niet aanwezig of niet schrijfbvaar

Bezig met starten van fysieke geheugendump
Bezig met uitvoeren van fysieke geheuygendump : en dan is hij bezig als hij bij 100 %procent is
start hij opnieuw open dan kan ik weer kiezen tussen :

Veilige modus
'' met netwerkmogelijkheden
''me topdracht prompt
Laatste bekende configuraties(recen te instellingen die werkten)
Windows normaal starten

ook al kies ik elke van dezde mogelijkheden komt het weer trug op het blauwe scherm,
kani iemand mij aub helpen,.

ik heb dez epost via mijn school gepost,
dus reageer z.s.m. aub :thumb:

Hetzelfde probleem ben ik ook tegen gekomen.

Nu heb ik de uitleg gevolgd dat op http://xphelpandsupport.mvps.org/how_do_i_repair_a_stop.htm stond.

Aangezien de eerste stappen niet werken ben ik begonnen aan de laatste.
Wat alleen een probleem was waardoor ik hier niet mee verder geholpen ben:

De volgende opdracht geven ze aan:

21/ Open the System Volume Information folder (The folder appears dimmed) If you receive a System volume Information is not accessible. access denied Error message see Microsoft Knowledgebase Article 309531

Heb mezelf rot gezocht naar de System Volume Information folder maar kan hem niet vinden.
Uiteindelijk maar weer de pc geformateerd aangezien dit voor een klant is en deze persoon er toch aan moet werken.

Verborgen bestanden en systeembestanden stonden al aan. Dus deze zag ik gewoon. Maar verder dus niet er uit gekomen.

Hopelijk in de toekomst een andere oplossing...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan