blauw scherm tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

seldam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 sep 2006
hoi mensen,
ik ben slechts een gebruiker van de computer en weet er helaas weinig van af wie o wie kan me helpen?

het volgende is aan de hand
als ik de pc op start krijg ik de melding dat windows fout is afgesloten ik kan dan kiezen tussen
- veilige modus
- windows starten met de laats bekende werkende configuratie
- windows starten
bij alle mogelijk heden komt het windows opstart scherm naar voren maar na 5 sec. komt er heel kort het blauwe foutmeldings scherm, de computer herstart direct dus ik kan de tekst en de foutmeldings code niet lezen
is het mogelijk dat ik in het bios zeg dat hij niet mag herstarten zo dat het wel te lezen is?
ik heb een abit-kx7-333 moederbord

de pc de het zonder problemen het probleem kwam dus uit de lucht vallen :confused:

alfast bedankt :thumb:

bij mijn ouders was ook dit probleem, en het KAN dus zijn dat je HD kapot is :confused:.

de herstart telkens komt door de bios, ik geloof niet dat dit te wijzigen valt.

Ik hoop dat andere mensen iets beter nieuws heeft

Hallo !

Even rechtsklikken op "Deze Computer ", kiezen voor "eigenschappen", dan "geavanceerd", "opstart en herstelinstellingen", "instellingen".

Onder "systeemfouten"het vinkje weghalen bij: "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Als het weer gebeurt krijg je nu een blauw scherm met een foutmelding.

Post die even hier en misschien kunnen we je dan verder helpen.

Greetz,

Harry.

heb je misschien iets nieuws geinstalleerd?

of kwam dit plotseling ( wat ik me niet kan voorstellen.

Hallo !

Even rechtsklikken op "Deze Computer ", kiezen voor "eigenschappen", dan "geavanceerd", "opstart en herstelinstellingen", "instellingen".

Onder "systeemfouten"het vinkje weghalen bij: "De computer automatisch opnieuw opstarten".

Als het weer gebeurt krijg je nu een blauw scherm met een foutmelding.

Post die even hier en misschien kunnen we je dan verder helpen.

Greetz,

Harry.

dat is dus het begin van het probleem ik kan de computer niet opstarten, komt niet verder dan 5 seconden van het op startscherm (ik post dit vanaf een ander pc)
ik snap ook niet dat het zo plotseling komt hebben niks aan de software en hardware gewijzigt
zou het een virus kunnen zijn??? wat ook raar is want paar dagen er voor was de pc nog virus vrij en waterdicht :S

zit er echt mee want mijn gehele foto muziek en documenten verzameling staat er op :( en de back up is van een maand terug en een stel belangrijke documenten zijn van daar na

HEEEELPPP!!! me sil vous plait:)

"waterdicht" nog wel, mag ik dat uittesten?:cool:

Gemakkelijkste voor je, is een herstelinstallatie, doorgaan tot installeren met de XP cd, en daar kiezen voor, deze installatie herstellen, moet je alleen weer alle updates downloaden.

:love: ik ga het uit proberen, best logisch eigenlijk deze oplossing

dankje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan