zembla
Gebruiker
- Lid geworden
- 24 feb 2007
Beste leden,
Telkens als ik flight simulator 2002 op mijn pc speel, valt mijn pc na verloop van tijd uit op een blauw scherm. Ik heb nmrl gezien voldoende systeemeisen om dit spel vlot te kunnen draaien (een goede videokaart, voldoende geheugen, etc ...)
Dit komt er telkens op na ongeveer een kwartier spelen:
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is
Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor bijgewerkte versie, vervang zo nodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier voor eventuele BIOS update
Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of schadowing uit, start de computer opnieuw op. (heb ik gedaan maar helpt niet)
Technische informatie:
STOP: 0x0000008E (0x0000005, 0xBF28A437, 0XAAFECA08, 0X00000000)
ati3duag.dll - Address BF28A437 base at BF19A000, Datestamp 489 cabac
Bezig met fysieke geheugendump
Fysieke geh voltooid
Ook hapert soms het beeld als ik op internet ga en het ligt niet aan mijn monitor..
En ik kan de standbye knop niet meer gebruiken
Ik heb een Asus AGP 3650, 512 mb videokaart
Wat ik er wel moet bij vertellen is dat ik de oude ATI driver via software heb verwijdert.. Mss is mijn videokaart niet correct geinstalleerd?
Kan iemand mij helpen?
mvg
Telkens als ik flight simulator 2002 op mijn pc speel, valt mijn pc na verloop van tijd uit op een blauw scherm. Ik heb nmrl gezien voldoende systeemeisen om dit spel vlot te kunnen draaien (een goede videokaart, voldoende geheugen, etc ...)
Dit komt er telkens op na ongeveer een kwartier spelen:
Controleer of er voldoende schijfruimte beschikbaar is
Schakel het stuurprogramma uit, wanneer dit in het stopbericht is opgegeven, of raadpleeg de fabrikant voor bijgewerkte versie, vervang zo nodig de beeldschermadapter.
Raadpleeg de hardwareleverancier voor eventuele BIOS update
Schakel BIOS-geheugenopties zoals caching of schadowing uit, start de computer opnieuw op. (heb ik gedaan maar helpt niet)
Technische informatie:
STOP: 0x0000008E (0x0000005, 0xBF28A437, 0XAAFECA08, 0X00000000)
ati3duag.dll - Address BF28A437 base at BF19A000, Datestamp 489 cabac
Bezig met fysieke geheugendump
Fysieke geh voltooid
Ook hapert soms het beeld als ik op internet ga en het ligt niet aan mijn monitor..
En ik kan de standbye knop niet meer gebruiken
Ik heb een Asus AGP 3650, 512 mb videokaart
Wat ik er wel moet bij vertellen is dat ik de oude ATI driver via software heb verwijdert.. Mss is mijn videokaart niet correct geinstalleerd?
Kan iemand mij helpen?
mvg
Laatst bewerkt: