Blauw scherm XP internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

KarelvR

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 feb 2008
Berichten
4
Beste mensen,

Ik heb XP op 2 desktops en 1 x xp op een laptop en een keer vista op een laptop. Toen ik op een desktop een mail probeerde te openen (outlook stond de hele dag al aan) werd mijn scherm blauw met de mededeling IRQL_not_less_or_equal. Stop: 0x0000000A (0x344c90a0, 0x00000002, 0x00000000, 0x804e2ea0):shocked:

Opnieuw opgestart. "Erstige fout hersteld". Pas als alles helemaal klaar is met laden, staat het scherm weer blauw. Niet meer toen mijn draadloos internet eraf werd gehaald (Speedtouch).
Ik heb mijn andere desktop opgestart. Gebeurde precies hetzelfde. Internet eraf: gaat goed, stekker erin en het blauwe scherm verschijnt weer.
Bij beide laptops gaat het wel goed. Kan zelfsop outlook om de mail te lezen.:confused:

Wie heeft er enig idee?:rolleyes:
Groet,
Karel
 
Beste mensen,

Ik heb XP op 2 desktops en 1 x xp op een laptop en een keer vista op een laptop. Toen ik op een desktop een mail probeerde te openen (outlook stond de hele dag al aan) werd mijn scherm blauw met de mededeling IRQL_not_less_or_equal. Stop: 0x0000000A (0x344c90a0, 0x00000002, 0x00000000, 0x804e2ea0):shocked:

Opnieuw opgestart. "Erstige fout hersteld". Pas als alles helemaal klaar is met laden, staat het scherm weer blauw. Niet meer toen mijn draadloos internet eraf werd gehaald (Speedtouch).
Ik heb mijn andere desktop opgestart. Gebeurde precies hetzelfde. Internet eraf: gaat goed, stekker erin en het blauwe scherm verschijnt weer.
Bij beide laptops gaat het wel goed. Kan zelfsop outlook om de mail te lezen.:confused:

Wie heeft er enig idee?:rolleyes:
Groet,
Karel

in veilige modus?

in veilige modus?

inveilige modus virusscan bedoelde ik
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit had je al gelezen
 
Nog niet uitgeprobeerd. Waar moet ik in die veilige modus dan naar zoeken? Naar fouten bij apparaatbeheer? :rolleyes:

Groet,
Karel

Ik heb, zonder dat internet aan stond, McAffee laten scannen - geen fouten. En PcTools Spyware controle. Geen probleem.:shocked:
 

Probleem is opgelost.
Hoe?
Mijn provider: XS4all heeft de snelheid van de lijn verhoogd. Mijn modem + satelites bleken een beetje verouderd. (2003) Nu heb ik het e.e.a. vervangen door spullen met een G erachter.
Dus de Speedtouch 120 is vervangen door de 121G. Nu werkt het wel.
Dank aan iedereen die heeft gereageerd.
K
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan