Blauw scherm XP opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bdepoorter

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2001
Na het opnieuw installeren van Win XP prof en verschillende programma's heb ik de computer opnieuw opgestart. Helaas kwam er een fel blauw scherm tevoorschijn....

Ik heb nog wat problemen met partities gehad, daarom mijn partitie info: 4 partities, C t/m F....hij geeft de volgende melding:

(0xc0000005, 0xF836iFii, 0xf8980A88, oxf8980788)

kan iemand mij vertellen hoe ik dit op kan lossen?!

Nou, het is een dag goed gegaan maar nu heb ik het weer...Na het her-installeren van DirectX9 heb ik de computer opnieuw opgestart en heb ik de software van de TV-kaart geinstalleerd. Na het booten kon ik kiezen om in de safe-mode op te starten....

Ik de trotse bezitter van de welbekende 'ALDI-pc', en ben van Win XP home ---> Win XP prof gegaan....zou het kunnen dat er verschillende drivers zijn??

Ik heb de software voor de TV al eerder geinstalleerd en krijg dan bij het inschakelen van de TV de onderstaande foutmelding:

'Microsoft Visual C++ Runtime Error'

c:\program files\medion home Cinema XLII\Power Cinema\PCM2.exe

Heeft iemand hier iets aan??? I hope so.....

Oja, op het blauwe scherm staat ook dat ik de grafische kaart moet vervangen.....

Ik probeer in de safe mode nu 'Cyberlink Power Cinema' te de-installeren......hij loopt nu vast op Ikernel.exe .....

Check even rustig je PC. De ALDI PC’s zijn goed. Je moet niet te veel aan ‘kietelen’, straks heb je nog meer problemen.
Voor de PC check, download Aida 32. Na installatie, haal update binnen (tabje Bestand en kies NetUpdate). Kijk daarna rustig alles na.
Je kan Aida32 hier downen: http://www.webattack.com/get/aida32.shtml

Succ6 :D
Falco

Foutopsporing doe je met Wizard Onderhoud van Windows. Jij had het over dat je o.a foutmelding kreeg over je grafische kaart. Met Aida kun je zien wat zit op je PC, wat goed werkt op je PC, je kan drivers downloaden (tabje WEB en vervolgens drivers en ja, je kan ook een complete Rapport of Onderzoek uit laten voeren. Maar je moet echt rustig de tijd voor nemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan