blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omg Frank, wat is je probleem nou? Begrijp je de links niet?

neej

Ik begrijp het niet echt neej..en mijn computer die start niet op duz ik kan ook nog niet eens in veilige modus en ik moet een cd hebben maar is dat die van windows xp?

Je doet je pc aan, duwt de windows xp cd erin en dan je computer herstarten. Dan staat er op een gegeven moment druk op een toets om van de cdrom te starten. Druk dan op een toets.. en volg de instructies verder.

Re: dat is het probleem

Geplaatst door computerfrank
dat lukt dus niet hij start dat niet op dat is heel gek:evil:

Staat in de bios de bootvolgorde wel goed? Het is een DELL zei je en bij bedrijven is dit vaak niet gewenst.

Je moet inderdaad in de bios even aangeven dat je van de CD-Rom wil booten.

Re: ?

hoe kun je daar komen bij de bios zonder windows op te starten?

Je komt ALTIJD in je bios zonder Windows op te starten.

Let op de tekst "press X to enter setup".

X kan DEL, F2, F1, F10 etc.. zijn.

Dell F1 or Del or Ctrl-Alt-Enter (Some require pressing reset

En als je in de BIOS bent zoek je naar iets waarbij staat "BOOT". Dan selecteer je je eigen cdrom drive of dvddrive erachter. Je slaat dan op, en herstarten maar.

Dan vraagt als het goed is de computer of je van de cdrom af wil starten.

okeoke

dat heb ik gedaan maar toen ik dat op heb gestart toen op R gedrukt toen ging hij iets voltooien toen was hij bij 36% en toen stopte hij en er stond: er is een onherstelbare fout toen snapte ik er niks meer van:cool:

Re: okeoke

dat heb ik gedaan maar toen ik dat op heb gestart toen op R gedrukt toen ging hij iets voltooien toen was hij bij 36% en toen stopte hij en er stond: er is een onherstelbare fout toen snapte ik er niks meer van:cool:

Wij ook niet als je zo wazig doet.

Wanneer je op R drukt kom je in de herstelconsole. Die loopt niet tot een bepaald percentage. Die ratelt even en dan moet je je bij Windows aanmelden.

uhml..

Die controle deed hij ook maar toen stopte hij bij 36%
en toen ging hij niet meer verder want ik was even weer weggegaan een kwartiertje en toen kwam ik terug en toen was hij nog steeds bij 36%

Re: uhml..

Die controle deed hij ook maar toen stopte hij bij 36%
en toen ging hij niet meer verder want ik was even weer weggegaan een kwartiertje en toen kwam ik terug en toen was hij nog steeds bij 36%
Welke controle?

Doet het eens opnieuw en laat die controle achterwege. Dus: alleen op R drukkken. En ga dan verder met de punten die we al eerder gegeven hebben.

Via de E-mail kreeg ik door, dat het hier om een Windows XP besturingsysteem gaat. Dit klopt dan wel met de gevonden links.

Ik laat deze topic dus verplaatsen naar de Windows XP sectie.
(Foutmeldingen XP)

Euh.. ja Win XP. Daar ben ik min of meer vanuit gegaan. En aangezien de topicstarter daar niet op reageert, zal het wel goed zijn.

Geplaatst door crash
Via de E-mail kreeg ik door, dat het hier om een Windows XP besturingsysteem gaat. Dit klopt dan wel met de gevonden links.

Ik laat deze topic dus verplaatsen naar de Windows XP sectie.
(Foutmeldingen XP)

In diverse andere threads van hem had hij dit al aangegeven.

Maarja, ik snap dat je er eentje gemist hebt :).

Geplaatst door XP_PC

In diverse andere threads van hem had hij dit al aangegeven.
Die zijn gesloten, daarom gaf ik het hier nog maar eens aan.;)
Daarbij de antwoorden gaven dat eigenlijk ook al aan.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan