blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

cybergirl

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2005
Iedere keer als ik een spel speel valt de computer op een blauw scherm zonder iets erin. Daarstraks viel hij weer op een blauw scherm maar nu stond er tekst in.

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

*** STOP: 0x00000050 (0xAB000004; 0x00000000, 0xBFA511B3, 0x00000000)

*** atikvmag.dll - Address BFA511B3 base at BFA43000, DateStamp 42c207b1

Wat kan ik hier aan doen om dit probleem te verhelpen. Ik heb de nieuwste directx en ik heb de drivers van mijn grafische kaart geupdate. Nu weet ik niet wat ik hier nog meer aan kan doen.

Alvast bedankt.

Welk spel is het?
Hoe lang heb je dit al?
Heb je nog iets aan je computer veranderd voordat je dit probleem kreeg?

Ga in ieder geval HIER eens snuffelen. Misschien maakt het je wat wijzer.

het is bij de spellen rollercoaster tycoon 3 en bij need for speed underground. Ik heb het al zeker een maand maar ik heb niks aan de computer veranderd. Daarom snap ik het ook niet.

Heb je de drivers van je videokaart ook eerst verwijderd voordat je een nieuwe versie ging installeren want het dll bestand is er een van je videokaart(software)

nee ik heb de drivers niet verwijderd ik weet niet hoe je ze precies moet verwijderen :confused: kan iemand me dat uitleggen??

Configuratiescherm, software

Of apparaatbeheer, het plusje voor je videokaart klikken en dan dubbelklikken op je videokaart en tabblad stuurprogramma en dan installatie ongedaan maken

oke ik heb dat nu gedaan en weer de nieuwste driver geinstalleerd wil ik need for speed underground weer gaan spelen krijg ik weer zo'n leeg blauw scherm :( en start ik de computer weer op zegt dat ding dat er een ernstige fout was opgetreden en ik doe dan rapport verzenden en krijg ik deze pagina
ik weet het nu echt niet meer....

oke ik heb mijn geheuge met dat programmatje getest. Ik heb de geheugen kaartjes 1 van 256 mb en 1 van 512 mb. Ik heb ze eerst alle twee tegelijk getest. Daar vond hij gelijk bij de eerste test fouten. Toen heb ik die van 256 mb alleen getest daar waren geen fouten op de vinden daarna heb ik die van 512 mb getest en daar kreeg hij ook geen fouten op gevonden:confused: . beetje raar maar jah.
Zou het misschien kunnen dat die twee geheugen kaartjes niet samen gaan of zo.... ik zou het in ieder geval niet meer weten

Laatst bewerkt:
Haal de 256mb eruit en ga dan eens een spel spelen. Heb je dan het probleem nog?

Dank jullie wel voor jullie hulp, ik krijg nu geen blauw scherm meer!!! HARTSTIKKE BEDANKT:thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan