Blauw scherm!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDmans

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2005
Berichten
65
als ik steeds een spel aan het spelen ben krijg ik na een tijdje een blauw scherm met niks er op ik kan dan ook niks meer doen.

soms krij ik ook gewoon een blauw scherm mar dan wel met tekst.

ik heb de dingen opgeschreven wat me het belangrijkste leek.

Stop 0x0000007f(0x0000000D,0x00000000,en verder

en eentje met IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

en nog 1 PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
en dan bij de laatste was er een bestand beschadigd en dat heete ks.sys

kan iemand mij helpen ik hoor het graag:cool:
 
NOG STEEDS NIET

ja ik kan die van mij niet vinden wat nu

die van mij is

STOP: 0x0000007F,(0X0000000D,0X00000000,0X00000000,0X00000000)
 
Als je een probleem hebt, graag ook zelf aktief meedenken met een oplossing... niet alles word je zo voorgekauwd als deze.....

Ze staan er allemaal in:

Je eerste foutcode:
UNEXPECTED_KERNEL_MODE_TRAP (0x0000007F)
0x0000000D — An exception not covered by some other exception; a protection fault that pertains to access violations for applications

0x00000000, or Divide by Zero Error, is caused when a DIV instruction is executed and the divisor is zero. Memory corruption, other hardware problems, or software failures can cause this error.

de tweede:
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL (0x0000000A)
This indicates that Microsoft Windows or a kernel-mode driver accessed paged memory at DISPATCH_LEVEL or above.

de derde:
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA (0x00000050)
This indicates that invalid system memory has been referenced.

zoals je ziet als je de teksten zou vertalen betekenen ze alle3 ongeveer hetzelfde.
Er word geheugen door je spel gebruikt waar hij niet aan mag komen omdat dat voor wat anders gebruikt word.

nu geven fout 1 en 2 aan dat de fout bij de hardware kan liggen.
voeg dat samen bij de ks.sys foutmelding die hje krijgt en ik denk dat we bijna bij de oorzaak van je probleem zijn

nou word het bestand ks.sys onder andere gebruikt door geluidskaarten en is het onderdeel van je drivers voor de hardware.
(google rules)

mijn tip: installeer eens alle drivers van je pc nog eens en begin bij je geluidskaart....
 
Laatst bewerkt:
bedankt sorry dat ik hem niet kon vinden

maar ik zal ook even overal de nieuwste drivers downloaden en dan even kijken wat ie dan doet alvast bedankt:thumb: :thumb: :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan