blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

gopeters

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 okt 2007
Berichten
2
LS,
Onlangs heb ik ondoordacht Roxio verwijderd van m'n laptop.
Met als gevolg na re-boot de volgende tekst op een mooi blauw scherm:
A problem has been detected and Windows has been shut down to prevent damage to your computer.

If this is the first time you've seen this Stop error screen, restart your computer. If this screen appears again, follow these steps:

Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drives or hard drive controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated. Run CHKDSK /F to check for hard drive corruption, and then restart your computer.

Technical information:

*** STOP: 0x0000007B (0xF9E62640, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000

Echter de driver is schijnbaar niet verwijderd uit het register. Ik ben ver van huis, (dus) geen 'repair CD' bij de hand, maar beschik wel over een andere computer. Nu had ik graag vernomen of het mogelijk is toegang te krijgen tot m'n laptop middels een bootable flashdrive met daarop boot en/of system files, WinXP, die van het net te laden zijn
Zo ja, waar kan ik die vinden?
mvg,
Godfried
 
je moet een windows repair uitvoeren.. herstellen.. daar heb je je wwindows cd voor nodig
 
Indien er een SATA schijf inzit, kijk eens in de bios of je de SATA controller op IDE modus kunt zetten.

Denkelijk is de SATA driver niet meer werkend.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan