blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

ruudajax1

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2001
Hallo,
Ik heb pas een upgrade set voor de computer gekocht,dus moederbord,processor en 2 GB geheugen erin.Nu probeer ik al een aaantal dagen om vista erop te installeren,maar dat lukt dus nog steeds niet.Heb al van alles geprobeerd,de sata hd doet het wel op een andere computer,maar ik krijg steeds een blauw scherm te zien,soms na meer dan 50% installatie van vista!!
Er staat op het blauwe scherm onder andere dit: memory_mangement.
Iets met geheugen,ligt het aan het DDR-geheugen of betekent dit iets anders??
Ik heb toch al veel computers zelf gebouwd,en steeds is het gelukt,maar deze keer duurt het wel erg lang,wie kan mij helpen?

met groet
Ruud

Probeer eens te installen met minimaal geheugen op je mobo.....

Vista heeft nogal kuren:evil: als er (te)veel geheugen op zit, na install kun je het geheugen er weer bij plaatsen.

nog niet helemaal goed!

Hallo,

Bedankt voor uw reactie,maar het ging toch niet met 1 geheugen helemaal goed,ik heb nu op een andere computer vista op de hd gezet en jahoor,hij doet het,maar.............
Als hij opstart krijg ik deze fout:
Rundll32.exe toepassingsfout

De instructie op 0x 019076e0 verwijst naar geheugen 0x 00000350
een lees of schrijf bewerking is mislukt: read

en OK om te beeindigen
als ik OK inklikt gaat hij gewoon verder,(nog) zonder problemen,eing idee wat dit precies voor een fout is,ik dacht zelf dat die -rundll32.exe- met windows zelf te maken heeft!

hopelijk weet u er meer van

hoor het graag

mvrg
Ruud

Zou 't zo niet weten, get is beter om hier een nieuw topic voor te openen, krijg je hopelijk weer 'verse' reacties;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan