Blauw Scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter GDSS
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

GDSS

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2008
Geachte lezer,

Sinds gisteravond sluit mijn computer vlak na het opstarten vanzelf af en krijg ik dan het beruchte blauwe scherm. Ik zit op dit moment op de veilige modus zodat ik in ieder geval deze vraag kan stellen.

Ik heb al een systeem herstel gedaan, helaas was het enige punt waar ik 'm naartoe kon herstellen een punt van 24 uur eerder. Aangezien de computer onaangeroerd aan heeft gestaan de laatste dagen kan ik hier dus verder niet veel aan willen.
Ook heb ik alle geïnstalleerde programma's al verwijderd. Dit was alleen een game.

De code die ik te zien krijg is als volgt:

*** STOP: 0x000000F4 (0x00000003,0x878711B0,0x8787131C,0x82C2AD90)

Kunnen jullie mij vertellen wat ik hiermee aan moet?

Vriendelijke groet,

Geerd

Laatst bewerkt:
Zelfde met m'n laptop, alles geprobeerd en software gedownload om het te verhelpen en dit heeft helaas niet gewerkt. Uiteindelijk heb ik gewoon Windows opnieuw geinstaleerd. Tegenwoordig kijk ik dan ook erg goed uit naar wat ik download want het kwam nadat ik een of andere Youtube downloader had geinstaleerd.

Heel toevallig is het laatste wat ik gedaan heb op mijn computer enkele dagen geleden ook het downloaden van streamfilmpjesdownloader. Maar deze software heb ik allemaal verwijderd in veilige modus.

Maar goed, anders ******* ik er wel een andere Windows op. Zou jammer zijn. Ik voorkom dit liever, dus misschien is er wellicht iemand die mij alsnog kan helpen?

Heb je iets nieuws eraan gehangen qua hardware recentelijk?

Test even met Memtest of je misschien een defect RAMlatje hebt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan