blauw schrem

Status
Niet open voor verdere reacties.
scherm

Au! Maar vanwege het feit dat je al meerdere keren geformatteerd hebt, denk ik dat er aan software weinig kan liggen. Zijn al je drivers goed geïnstalleerd (met name je videokaart, probeer eens op de Windows-drivers van je GPU (drivers van ATI of NVIDIA verwijderen))

Heb je toevallig ergens nog een HDD liggen? En een GPU?

P.S. Zeg maar gewoon "je" hoor!
P.S.S. Kan je misschien in je titel "schrem" even naar "scherm" veranderen? Staat zo lelijk (ik ben een beetje perfectionistisch) ;)

ik kan de titel niet veranderen.
en we hebben al een keer eerder gedaan alles van windows ge-installeerd en van nvidia verwijderen
en hij blijf dat blauw scherm geven

en nee ik heb geen andere hdd en gpu
we hebben wel een andere pc staan maar de mijne is te nieuwe :P
dus dat werk dan niet

Dan weet ik het ook niet meer :(

ok dank je wel jammer dat jij ook al niet verder komt
wand zo ver was ik zelf ook al gekomen..

maar ik denk dat ik dan maar ga gokken op mij geheugen wand sins ik nu weer 1 geheugen bankje heb ik tot nu toe niks gehad
en anders mij hdd

bedank voor alles :D

Graag gedaan. Maar misschien was dat tweede blauwe scherm wel gewoon toeval...

Laatst bewerkt:
Ik las ook nog ergens dat dit vaak gerelateerd is aan je HD of IDE controller (hardware of software).
Misschien kun je je HD op je andere IDE controller aansluiten en je CD/DVD afgekoppeld laten.
Als dat een tijdje goed gaat je CD/DVD weer aansluiten en kijken of het probleem weer terug komt.
Ik heb namelijk zelf wel eens iets gehad met een BSOD en dat bleek achteraf door een defecte (IDE) CD/DVD speler te worden veroorzaakt.

Groeten Marcel

Ik las ook nog ergens dat dit vaak gerelateerd is aan je HD of IDE controller (hardware of software).
Misschien kun je je HD op je andere IDE controller aansluiten en je CD/DVD afgekoppeld laten.
Als dat een tijdje goed gaat je CD/DVD weer aansluiten en kijken of het probleem weer terug komt.
Ik heb namelijk zelf wel eens iets gehad met een BSOD en dat bleek achteraf door een defecte (IDE) CD/DVD speler te worden veroorzaakt.

Groeten Marcel

ok maar cd/dvd doet het wel gewoon kan gewoon branden en afspelen er mee
ken die da ook gewoon stuk zijn??

Maar het zou natuurlijk kunnen dat je IDE (af en toe) een storing heeft terwijl je CD/DVD het gewoon doet.
Lastig probleem hoor :(

Zou toch nog even het volgende proberen:
-1- CD/DVD afkoppelen en vervolgens testen of je pc vastloopt.
-2- CD/DVD afgekoppeld laten en HD op andere (CD/DVD) IDE aansluiten en testen.

Als ie bij 1 van de 2 testen niet vastliep dan was er dus een probleem met 1 van de IDE poorten of met je CD/DVD.
Als ie bij beide testen weer vastliep dan weet je nog steeds niks :(

Groeten Marcel

Maar het zou natuurlijk kunnen dat je IDE (af en toe) een storing heeft terwijl je CD/DVD het gewoon doet.
Lastig probleem hoor :(

Zou toch nog even het volgende proberen:
-1- CD/DVD afkoppelen en vervolgens testen of je pc vastloopt.
-2- CD/DVD afgekoppeld laten en HD op andere (CD/DVD) IDE aansluiten en testen.

Als ie bij 1 van de 2 testen niet vastliep dan was er dus een probleem met 1 van de IDE poorten of met je CD/DVD.
Als ie bij beide testen weer vastliep dan weet je nog steeds niks :(

Groeten Marcel

ok ik ga het proberen moet ik wel ff kijken voor een cd/dvd wand die heb ik nu ff niet zo liggen
en ken ik hier door ook zo'n hoge proces gebruik hebben

Ik was eigenlijk al weer vergeten dat het probleem optreedt wanner je proces boven de 80% is.
Welk proces gaat het hierom ?

Het lijkt me inderdaad oinwaarschijnlijk dat het iets met je CD/DVD heeft te maken.
Maar het kan geen kwaad om het eens te proberen.

Groeten Marcel

Ik was eigenlijk al weer vergeten dat het probleem optreedt wanner je proces boven de 80% is.
Welk proces gaat het hierom ?

Het lijkt me inderdaad oinwaarschijnlijk dat het iets met je CD/DVD heeft te maken.
Maar het kan geen kwaad om het eens te proberen.

Groeten Marcel

sorry misschien een beetje blond
maar hoe bedoel je welke proces gaat het hierom:o:o

Vroeger was ik trouwens ook blont.

ik krijg hem elke keer als mij proces verbruik boven de 80% zit
Dit schreef je in je eerste post.

Druk op CTRL+ALT+DELETE om je taakbeheer tevoorschijn te halen en kijk in het tabblad processen welk proces veel van je CPU vreet. (Met je rechtermuisknop op een leeg stuk van je taakbalk kun je ook taakbeheer oproepen)

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Vroeger was ik trouwens ook blont.

Dit schreef je in je eerste post.

Druk op CTRL+ALT+DELETE om je taakbeheer tevoorschijn te halen en kijk in het tabblad processen welk proces veel van je CPU vreet. (Met je rechtermuisknop op een leeg stuk van je taakbalk kun je ook taakbeheer oproepen)

Groeten Marcel

dat krijg ik als ik soms al een filmpje wilt kijken of spelletje speel op internet en spellen op de pc zelf
dan krijg ik dat blauw scherm met de melding win32k.sys
soms gaat het een tijd goed en krijg ik het probleem niet
maar nu is het al 4 dagen bezig en stop niet lijk wel dat het erger word krijg steeds vaker win32k.sys

Laatst bewerkt:
Ik zit toch sterk aan HD en/of IDE problemen te denken vooral omdat na verschillende herinstallaties de problemen niet verdwijnen.
Heb je geen andere HD zodat je dat uit kan sluiten ?

groeten Marcel

Ik zit toch sterk aan HD en/of IDE problemen te denken vooral omdat na verschillende herinstallaties de problemen niet verdwijnen.
Heb je geen andere HD zodat je dat uit kan sluiten ?

groeten Marcel

nee mij pc is nog geen jaar oud dus een oude hd pas er niet op
we hebben al gekeken van de pc van mij vriend maar helaas die pas niet
ik heb een western digital SATA Hard Drives 320 GB, SATA 3 Gb/s, 8 MB Cache
ik denk dat ik dan maar gewoon dan moet gokken op een nieuwe hd

Welke HD heb je precies ?
Is het de WD3200AAJS ?

Groeten Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan