Zeikerd
Gebruiker
- Lid geworden
- 9 jan 2007
Dit is dus mijn probleem.. sinds dat ik een slap aftreksel van spybot ineens op mn computer had (ook iets met spy in de naam) en dat heb verwijderd, is mijn achtergrond blauw. De blauwe kleur is het enige wat ik zie, afgezien van mijn pictogrammen, verder bevat het geen tekst. Ik heb geprobeerd te scannen met Spybot S & D, met Adaware en met Crapcleaner, maar na een paar seconden liepen die ALLEMAAL vast, waardoor ik gedwongen was die af te sluiten. Mijn virusscanner vindt haast niks *Panda Antivirus 2007* Ik heb diverse tweaks geprobeerd, ik neem aan dat die het wel deden, maar het automatisch weer werd teruggezet naar de situatie waarin ik mijn achtergrond niet kan wijzigen *de kleur overigens wel*. Dus ik kan niet via rechtermuisknop (op bureaublad)>>eigenschappen>>bureaublad mijn achtergrond wijzigen, bij de optie bureaublad aanpassen>>website staat ook niks aangevinkt..
Kortom, ik heb alles geprobeerd wat ik weet, mocht één van jullie een oplossing hebben die werkt, dan zou ik het zéér graag horen.
Kortom, ik heb alles geprobeerd wat ik weet, mocht één van jullie een oplossing hebben die werkt, dan zou ik het zéér graag horen.