blauwe balk met Program 0

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nilesgwen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 feb 2009
Hallo,

ik word al een tijd geteisterd door een blauwe balk met daarin de tekst Program 0 die bovenin mijn scherm verschijnt.Deze balk komt en gaat en op het moment dat hij verschijnt wordt het het actieve venster en kan ik dus niet meer typen in het proces waarin ik bezig was. In de taakbalk onderin verschijnt een afbeelding van een pc'tje. Ik kan hierop niet klikken of het proces beëindigen. Het besturingssyteem is XP.
Weet iemand raad?
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Hallo,

ik word al een tijd geteisterd door een blauwe balk met daarin de tekst Program 0 die bovenin mijn scherm verschijnt.Deze balk komt en gaat en op het moment dat hij verschijnt wordt het het actieve venster en kan ik dus niet meer typen in het proces waarin ik bezig was. In de taakbalk onderin verschijnt een afbeelding van een pc'tje. Ik kan hierop niet klikken of het proces beëindigen. Het besturingssyteem is XP.
Weet iemand raad?
Alvast bedankt.

probeer het is Malwarebytes' Anti-Malware http://www.malwarebytes.org/
te scannen voor de zekerheid

Danny, dank je voor je antwoord. Ik heb al alle mogelijke anti-spy, -worm, -virus, -malware en -adware gedraaid. Op allerlei forums heb ik naar vergelijkbare problemen gezocht en de daar gegeven antwoorden geprobeerd....
Maar goed, waarschijnlijk vind ik het hier ook niet. Ik blijf proberen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan