Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bork zei:kijk of er toevallig sterk magnetische of sterk electrische apparaten in de buurt van je monitor staan. als dit zo is haal ze dan eens weg.
haal de stroom van je monitor af en druk de startknop van je monitor 2 minuten lang in.
haal de vga of dvi kabel los ( bij flatpanels kan dit aan de kant van de monitor bij de oude crt aan de kant van de computer) doe de monitor weer aan, MET ALLEEN de stroom kabel aangesloten. het beeld wat je dan ziet is dat dan nog steeds blauw?
helpen stap 1 en 2 niet en heb je het blauwe scherm nog steeds bij stap 3? dan heeft je monitor een defect.
Victor V zei:het heeft gewerkt. Het beeld is weer goed:thumb:
al ziende hartstikke doof..............?Franz zei:ben wel benieuwd wat de oplossing was![]()
Nee hoorVictor V zei:al ziende hartstikke doof..............?
BANDIT123 zei:haal de stroom van je monitor af en druk de startknop van je monitor 2 minuten lang in,met afgekoppelde monitor
Dat is daar voor de oplossing
Is dit icoon misschien als bureaubladafbeelding geplaatst? Ik weet niet of dat met een soort transparantie kan bijvoorbeeld.Starkie zei:Mijn zoon zat vd week op MSN en kreeg van iemand een icoontje toegestuurd wat hij wilde opslaan. Helaas sinds die tijd hebben we een blauwe gloed over ons scherm. (Welk icoontje het is kan ik niet meer terug vinden helaas)
Systeemwerkset gebruikt, settings geprobeerd aan te passen, Monitor uit het stopcontact... Helaas.
Het ligt niet aan de monitor dit omdat een aantal vrienden van hem hetzelfde probleem hebben. Is er aub iemand die ons kan helpen?
Alvast bedankt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.