Blauwe gloed over beeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

CJ01

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2012
Berichten
2
Hallo,
Samsung NP R510 FS04 met nieuw beeldscherm
Omdat er een barst in het scherm van mijn laptop zat is deze vervangen door een kennis.
Het nieuwe beeldscherm heeft de volgende kenmerken:
LCD scherm 15,4 inch, 1280x800, WXGA matte wide.

Ook heeft hij er Windows 7 op gezet.

Het probleem is nu dat het beeldscherm erg onscherp is en er een 'blauwe gloed' over het beeldscherm lijkt te zijn.
Ik heb de nieuwste en volgens mij ook juiste NVDIA drivers (zie bijlage) gedownload maar de aanpassingen hierin zorgen er niet voor dat het scherm
scherper wordt of minder 'blauwig'. Kan het zijn dat Windows 7 de videokaart niet herkend of ligt het toch aan de drivers? Of ligt het probleem heel ergens anders?

Alvast bedankt!

BIJLAGE:
Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft de kennis de laptop na reparatie ook gechecked? Ik neem aan dat hij dit probleem ook heeft gezien, en er misschien iets mis is gegaan met de aansluiting.?
 
Hij zei inderdaad dat het beeld een stuk minder scherp was maar het 'blauwige' was hem niet opgevallen. Heb hem zojuist een foto gestuurd van het beeldscherm en daarop ziet hij ook de blauwe gloed. Hij geeft zelf aan dat het de moeite waard is op Windows XP te installeren om te kijken of het beeld daardoor scherper wordt maar als iemand zegt dat het een kwestie van drivers is dan probeer ik dat liever eerst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan