Blauwe scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spiritsoul

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2007
Hallo,

sinds vanochtend kreeg ik tijdens het surfen op het internet een blauwe scherm :
8xmo8h.jpg

Ik heb al veel gegoogled, dingen gedownload van Microsoft maar niets helpt :confused:
Mijn computer is al een paar keer uitgevallen en als ik een browser wil opstarten zoals Firefox duurt het erg lang voordat de homepage tevoorschijn komt...

Laatst bewerkt:
Heb je toevallig je drivers van je grafische kaart geupdate? Zo niet, probeer dit dan te doen. Ik kan me vergissen, ik maar ik denk dat je er iets mis is met je grafische kaart driver.

Heb je toevallig je drivers van je grafische kaart geupdate? Zo niet, probeer dit dan te doen. Ik kan me vergissen, ik maar ik denk dat je er iets mis is met je grafische kaart driver.

Als dat zo zou zijn dan stond er " Driver less or not equal ".

Check je temp's eventjes. Heb je hier verder nog veel last van gehad (Meerdere schermen zoals je hebt vermeld?)

Tevergeefs, het updaten van mijn grafische kaart werkt niet en nee, ik heb last van meerdere schermen en met me temps zie ik niks raars :confused:

Hmm vreemd. Krijg je alleen het scherm dat je hebt laten zien? Of krijg je ook nog BSOD's met een foutmelding erbij.

Microsoft zei:
* Als dit probleem optreedt nadat u de computer voor het eerst opnieuw opstart tijdens Windows Setup of nadat Setup is voltooid, is er mogelijk onvoldoende ruimte beschikbaar op de schijf voor het uitvoeren van Windows.
* Als dit probleem optreedt nadat u de computer voor het eerst opnieuw opstart tijdens Windows Setup of nadat Setup is voltooid, is het computer-BIOS mogelijk incompatibel met Windows.
* Incompatibele videoadapterstuurprogramma's.
* Een beschadigd stuurprogramma of een beschadigde systeemservice.
* Als het probleem te maken heeft met het bestand Win32k.sys, kan de oorzaak een programma voor extern beheer van een andere leverancier zijn.

Update je videokaart drivers even. En anders even kijken of er wat mis is in Apperaat beheer.

Zijn alle drivers voor je moederbord wel geinstalleerd?

- Geluidskaart
- Netwerk kaart
- Chipset
-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan