blauwe schermen probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

ad_aware_6

Gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2004
hoi hoi,

Heb al flink lopen zoeken want mijn probleem is gewoon zwaar irritant, maar er is niets wat hulp kan bieden. Hopelijk weet iemand hier een oplossing voor mijn probleem.

Het probleem is het volgende: Als de computer zwaar belast wordt (muziek aan, internetten, downloaden, enz.) dan loopt hij vast en komt er een blauw scherm met de volgende foutcode. 0x0000008E (0x0000005, 0xBF86FCE0,0xBA5F7B0, 0x00000000).
win32k.sys - address BF86FCE0 base at BF800000 date stamp 3S7DE698.

Als ik deze fout codes op google intype wijst dit richting een foute of verouderde videokaart software. Ik heb 2 beeldschermen op mn comp en heb beide software installaties bekeken en nagekeken. De ene is NVidia GeForce2 MX/MX400 en de andere NVidia Riva TNT model 64/model64 pro. De laatste is geinstalleerd vanaf de installatie cd die meegeleverd was met de videokaart en deze is volgens de leverancier ook volledig up-to-date. De andere is samen met windows geinstalleerd en het merk is mij volledig onbekend echter windows roept dat er geen nieuwere software voor deze kaart bestaat.

Wie o wie kan mij helpen met dit probleem ik weet niet meer waar ik het zoeken moet,

Alvast bedankt en groetjes

Ad_aware_6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan