blauwe schermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drabbel

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2003
ik heb sinds kort een nieuw moederbord en nieuw geheugen (512 DDR) omdat mijn oude moederbord was overleden.
nu krijg ik echter regelmatig vastlopers en die vreselijke blauwe schermen met de volgende code
0028:C001D3B4 in VxD

kan iemand mij vertellen wat dit betekend en mij please uit de brand helpen.

bvd
wim

Info

Dat is volgens mij niet de complete foutmelding die je krijgt, meestal staat er nog een programma voor (een afkorting) waarin de fout voorkomt. Kijk het nog even na. En anders moet je even vertellen wanneer je die blauwe schermen krijgt (met welke programma's).

het gebeurd voornamelijk met kazaa light maar ook met afsluiten heb ik vaak problemen

Dit zou wel is een IRQ probleempje kunnen zijn. Misschien heb je onlangs nieuwe hardware geinstalleerd?

"Een VxD fungeert als een interface tussen het OS en de hardware"

"VxD= Virtuele Device-driver"

Kijk is in apparaat beheer of daar geen uitroep/vraag-tekens staan.

Als dit het geval mocht zijn kijk dan is bij eigenschappen en dan tabblad bronnen. Is daar dan een conflict help deze dan de wereld uit.

Groet
Harmen

Laatst bewerkt:
nee hier staat alles goed de totsle foutmelding is;

uitzondering OE is opgetreden op 0028:C0012D2C in VxD deze is aangeroepen vanaf 0028:C001D3B4 in VxD

en vervolgens kan ik af en toe wel gewoon verder maar meestal loopt hij helemaal vast en het blijft behelpen met opstarten en afsluiten ik heb norton utillities 2003 laten scannen en ook spybot niets helpt.
kan het soms komen vanwege het nieuwe geheugen?

bij systeem in het configuratiescherm ziet hij inderdaad 512 mb geheugen,
alleen wat me wel opvalt is dat als ik mijn computer opstart, ik niet zoals met mijn vorige moederbord het zie optellen naar 512 mb (de memory test).
die kon je dan overslaan met de esc toets.

mijn dank is groot het had te maken met internet explorer

1000 maal dank

Meen je dit nou, heb je die stappen gevolgt die via die link te lezen waren????

Top !

Dus gelukkig geen blauwe schermen meer. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan