blauwe sherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Omed

Gebruiker
Lid geworden
12 jul 2006
Berichten
61
ey allemaal
ik heb een probleempje
laatst heb ik windows vista geistalleerd. Die vond ik niks aan was voor 30 dagen dus
ik heb het weer verwijdert (Harde schijf geformateerd) en daarna via mijn eigen xp cd
opgestart maar aan het begin gaat die controleren naar hardware en dan kan je kiezen welke partatie je wilt maar voor dat die partatie's komen komt er deze beeld
4592fb66.jpg

(ik heb nu opdit moment thuis geen foto camera dus heb ik deze plaatje op internet gevonde maar mijne is het zelfde)

als dit komt moet ik weer helemaal opnieuw beginen dus steeds hetzelfde:shocked:

wie kan mij helpe
alvast bedankt :rolleyes:
 
gewoon even eerste code op google zoeken..

The following are all common causes of STOP Messages 0x00000077 and 0x0000007A:
• The paging file contained a bad block.
• If the page file is on a SCSI device, the trap could have been caused by improper termination.
• Bad cabling from hard disk to controller.
• An error on the disk controller.

probeer als eerste een andere IDE of SATA kabel, indien je en redelijk standaard SATA controller op MB hebt, probeer een andere poort, hang indien IDE de HD alleen en cable select aan controller.

persoonlijk denk ik, dat op de plaats van je pagefile een slechte sector zit, kan je testen door bijvoorbeeld een partitie van ca. 5 gig aan te maken en vervolgens opnieuw XP te installeren.. vette pech voor je als daar juist de slechte sector zit.... je zou je schijf kunnen hangen in ander xp systeem en je schijf uitgebreid te scannen.

ik zou geen verband zoeken met vorrige installatie....


sterkte.
 
dus het beste wat ik kan doen hardeschijf aan andere pc vats makenen dan xp er op instaleren en dan terug zette ? :eek:
wat ik kan nu geen partatie aan maken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan