Blauwe vaksjes rondom pictogrammen

Status
Niet open voor verdere reacties.

flashh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 dec 2008
Sinds kort krijg ik ineens van die blauwe vakjes rondom mijn bureaublad-pictogrammen en tekst (voorheen was dit gewoon transparant).

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

Heb je in het verleden (of recentelijk) één of ander Windows tweakprogramma geïnstalleerd (gehad), bijv. Tweakui?

Gebeurt dit steeds opnieuw, of heb je de pc vanochtend aangezet en deed het probleem zich voor? Heb je al een keer opnieuw opgestart?

Ik denk zo.

Deze computer
Eigenschappen
Systeemeigenschappen
Geavanceerd
Bij prestaties-->instellingen
Visuele effecten
vallende schaduw voor namen van pictogrammen aanvinken.

Ik ben bang dat daar iets heel anders mee bedoeld wordt. Die instelling verandert een licht waarneembare schaduw naar "kale" witte letters en heeft geen betrekking op blauwe vakken rond pictogrammen.

Hu? Waarom dan de posting met de "oplossing", het gaat over heel iets anders?

Sinds kort krijg ik ineens van die blauwe vakjes rondom mijn bureaublad-pictogrammen en tekst (voorheen was dit gewoon transparant).

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Alvast bedankt.

Probeer het zo eens : Rechts klikken op Bureaublad > Pictogrammen schikken op > Webonderdelen op het Bureaublad vergrendelen > uitvinken

Hu? Waarom dan de posting met de "oplossing", het gaat over heel iets anders?

Ik heb eens gezocht naar de manier om het blauw onder de letters uit te zetten. In de gauwigheid dacht ik dat Falshh dit ook bedoelde, en dacht hem hiermee te helpen.

Ik had dus ff gemist dat hij ook blauw achter zijn pictogrammen had.
Dit ben ik nog niet tegengekomen. Sorry, geen oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan