blauweschermen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hollander

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2005
ik heb gister een niuewe ram kaart ingebouwt en sinds dien heb ik problemen met mijn computer, om de zoveel tijd komt er een blauw scherm en daar staat dan dat er een of ander fout is ontstaan' met hardware' en dat de pc is afgesloten en en ik hem op nieuw moet op starten ,, ik doe dat dus en dan komt er een scherm met windows herstelt van enstige fout verzenden/ niet verzenden , en een tijdje loopt ie dan goed en dan precies het zelfde liedje ,, toen strx starte heey zelfs vanzelf op nieuw op ...:s:s .. kan dit eraan liggen dat hij nu tewarm word ... k weet het ook niet meer Help!! please ,, ( warmte mobo : 29 graden en cpu 50 graden)

Greetz Hollander

en als je de module er uit haald
dan nog steeds die fout?

Lijkt erop dat ie kaart niet goed is. Draai 'm eens om met die andere, of zoals gekkie schrijft, eruit halen en kijken of je nog steeds blauwe schermen krijgt.

ik zal ze een om draaien,

kan het zijn dat ie beschadigt raakt als je hem niet goed er in duwt ?

ik heb ze eens omgewisselt nu maar wachten tot ie uit valt ... ik ga hem een flink belasten kijken wat er gebeurt

zo ik heb hem nu 2 weken gedraait zonder probleme, het heeft dus geholpen ,, iedereen bedankt ;)

gr hollander

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan