blauwscherm tijdens installatie xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

remcos

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2003
Berichten
224
Hallo ik loop nu al 2 dagen te *****n met mn instalatie van xp..

Ik heb een nieuw systeem samen gesteld maar mn oude hd gaat wel over het bestaat nu uit:

Mobo: Asus a8n-e
Cpu: AMD athlon 3200 venice
Geheugen:1024 dual channel pc3200
Video:Asus gf E6600 silencer
Voeding/kast: Antec Sonata 2 480w

Het verhaal:
Mijn xp pro die op mn hd stond werkt niet meer met nieuwe hardware dus deed ik mn cd van xp erin.Hij starte niet zelf op ook in bios veranderd maar ging nog niet, toen maar ff klooie met opstart disks eindelijk kwam er beweging in.Hij draaide keurig de setup naja alleen eerste deel.Toen begon het nadat ik mn partitie had gekozen waar toen nog mn xp op stond en hij vrolijk ging formatteren vroeg hij daarna om mn floppy er uit wou halen en nog voor dat ik dat deed kreeg ik dan bekende blauwe scherm..

Toen nog keer geprobeerd al die 6 de floppys weer dr door heen en weer blauwe scherm..

weet echt niet wat ik nu moet doen HELP !!!:(
 
Jou Moederbord ondersteunt opstarten van Cd rom,heb je dat wel als eerste boot gezet??
Zou het toch moeten doen dan!!
 
Je weet ook zeker dat de harde schijf echt leeg is, ik krijg het idee de pc na de opstart de oude windows weer pakt.
Zorg er in ieder geval even voor dat de cd-rom als eerst opstart item staat en kijk verder hier even.
 
Admin_Frisian zei:
Je weet ook zeker dat de harde schijf echt leeg is, ik krijg het idee de pc na de opstart de oude windows weer pakt.
Zorg er in ieder geval even voor dat de cd-rom als eerst opstart item staat en kijk verder hier even.

de computer was toch al bezig met formatteren dan kan ie toch niet meer ouwe winxp pakken lijkt mij dan zegt ie wel iets van ntldr is missing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan