blauwscherm usbhub.sys

Status
Niet open voor verdere reacties.

fcgrunn

Gebruiker
Lid geworden
2 nov 2004
Ik heb ongeveer 2 weken terug mijn laptop opnieuw geinstalleerd, maar sinds ik dit gedaan heb, krijg ik aldoor een melding van de usb onder in beeld

usb melding 1

als ik er dan op klik, krijg ik het volgende beeld:

usb melding 2

Hier staat dat het om de Acer Orbicam gaat, dit is een onboard webcam die ik op mijn laptop heb zitten (acer aspire 5600)

Sinds de nieuwe installatie heb ik dus deze problemen.

Maar dat was niet het enige, ik heb nu ook voor de 2e keer een blauwscherm gekregen, hieronder zie je de info:

Stop: 0x0000008E 0xC0000005, 0xF72B0371, 0xB7E64658, 0x00000000
usbhub.sys
Base at: F72B0371
Datestamp: 41107D68

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad.

alvast bedankt

Ik heb zo'n onboard xp op de laptop zitten, dus moet gewoon via de laptop installeren heb er dus geen cd's bij.

Hij doet alles automatisch, hij gaat zelf alle drivers e.d. installeren.
Ik heb de laptop wel eens eerder opnieuw geinstalleerd en toen werkte alles ook gelijk goed.

Maar ik heb dus de installatie bestanden op de laptop staan, maar geen idee waar ik deze zou kunnen vinden.

ik gebruik dus xp media center en Ik kan mijn usb nog wel gewoon gebruiken voor een externe hdd enzo, maar hij pakt mijn webcam en hij blijft die meldingen geven.

Ik heb de pagina even doorgelezen, en stond dat ik de bestanden opnieuw kon uitpakken vanaf de cd....deze heb ik dus niet, want heb een xp installatie op mijn laptop zelf staan, alleen ik weet niet waar....

ook staan er geen gele uitroeptekens bij apparaatbeheer, dus zou je zeggen dat alles goed zou moeten werken.

hetzelfde probleem

Ik heb hetzelfde probleem, alleen bij mij werkt deze webcam niet meer.
Hij doet het al een tijdje niet meer. Heb dezelfde laptop en krijg ook die blauwe schermen.
Weet er dus iemand een oplossing of is het ondertussen al opgelost?
Ik heb net als deze geen cd-rom van XP, ik weet zelfs niet of die bestanden op mijn laptop staan.

Ik hoop dat er hier wat meer informatie rond komt en hopelijk ook een oplossing

Groeten

Ik heb ongeveer 2 weken terug mijn laptop opnieuw geinstalleerd, maar sinds ik dit gedaan heb, krijg ik aldoor een melding van de usb onder in beeld

usb melding 1

als ik er dan op klik, krijg ik het volgende beeld:

usb melding 2

Hier staat dat het om de Acer Orbicam gaat, dit is een onboard webcam die ik op mijn laptop heb zitten (acer aspire 5600)

Sinds de nieuwe installatie heb ik dus deze problemen.

Maar dat was niet het enige, ik heb nu ook voor de 2e keer een blauwscherm gekregen, hieronder zie je de info:

Stop: 0x0000008E 0xC0000005, 0xF72B0371, 0xB7E64658, 0x00000000
usbhub.sys
Base at: F72B0371
Datestamp: 41107D68

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad.

alvast bedankt

Ik heb precies hetzelfde probleem met precies dezelfde lap. Heb jij al een oplossing gevonden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan