Blauwscherm..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcel Voorhorst

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2008
Hallo,

Ik krijg sinds dit weekend steeds een blauwscherm na het spelen van Grand Theft Auto IV.
Kreeg bij mijn vorige computer ook al een blauwscherm tijdens het spelen van Grand Theft Auto IV, maar hier heb ik nooit wat mee gedaan.
Heb toen een nieuwe computer gekocht, deze dus, maar nu heb ik het zelfde probleem weer.. Iemand enig idee wat het is?
Heb de computer nu ook aan staan, en nog geen blauwscherm, maar dat kan elk moment veranderen..

Ik krijg dit te zien:

foto.jpg

Alvast bedankt!

Marcel Voorhorst

@joery, idd.

Probeer de nieuwste drivers te downloaden, lukt dit niet ben ik bang dat je je pc helaas moet formatteren.

MVG

Gedaan, en tot nu toe nog geen problemen. Krijg wel elke keer de melding: Grand Theft Auto IV werkt niet meer..
Had dit probleem ook al in een ander topic vermeld, en daar werd gezegd dat ik .Net Framework moest updaten, en dat heb ik gedaan, maar dat helpt dus blijkbaar niks..

Probleem is opgelost! PC was Dinsdag weg gebracht voor reperatie, en heb 'm inmiddels weer thuis, probleem was te veel stof en smerigheid in de kast.. Er lag een laag stof op de videokaart (en de rest van de inhoud) waardoor ie dus te warm werd, en een blauw scherm veroorzaakte. Kast is nu helemaal schoon gemaakt van binnen, en er zijn 2 extra koelers geplaatst. Heb op dit moment 6 koelers in de PC wat mij genoeg lijkt. Kan GTA IV overigens ook gewoon weer spelen zonder foutmeldingen. Ook hier was de videokaart een probleem.. Er werd me aangeraden de PC elk halfjaar goed schoon te maken, en denk dat ik dit ook maar ga doen om problemen te voorkomen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan