bleutooth headset

Status
Niet open voor verdere reacties.

vcnicolas

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Ik heb enige tijd geleden een nokia bluetooth BH-501 headset gekocht,
en ik heb nu ook een laptop met bluetooth.
ik sluit de headset aan, geen probleem, alles werkt, maar ik kan enkel geen muziek erop afspelen...
is dit wel mogelijk?
en hoe moet ik dit dan doen?

grtz...

Met welk besturingssysteem werk je en welke bluetooth stack gebruik je.

De standaard stack die in bijvoorbeeld XP zit heeft het "headset"- profiel niet.
Meestal word bij een stick een andere stack meegeleverd die je kan installeren waardoor het allemaal wel werkt. (widcomm/toshiba/bluesoleil hebben bijvoorbeeld de juiste profielen wel aanwezig)

Met welk besturingssysteem werk je en welke bluetooth stack gebruik je.

De standaard stack die in bijvoorbeeld XP zit heeft het "headset"- profiel niet.
Meestal word bij een stick een andere stack meegeleverd die je kan installeren waardoor het allemaal wel werkt. (widcomm/toshiba/bluesoleil hebben bijvoorbeeld de juiste profielen wel aanwezig)

vista home premium, bluetooth stack?

bluetooth het zit ingebouwd in men PC
( er zat bij de headset geen installatie-cd in )

en het gaat dus hier over : http://www.allgsm.ro/Up/ProdImages/BH-501_b.jpg

vista home premium, bluetooth stack?

bluetooth het zit ingebouwd in men PC
( er zat bij de headset geen installatie-cd in )

en het gaat dus hier over : http://www.allgsm.ro/Up/ProdImages/BH-501_b.jpg

nee, het is inmiddels gelukt, maar de kwaliteit is niet zo als het zou moeten zijn,
hij is al enige tijd niet meer gebruikt, maar ik betwijfel of het daar kan aan liggen,
iemand een idee?

grtz

hoi het ligt eraan of je comp a2dp ondersteunt , a2dp geluid via bluetooth heeft een veel betere kwaliteit dan zonder a2dp dus waarschijnlijk ondersteunt jouw comp dat niet

Laatst bewerkt:
hoi het ligt eraan of je comp a2dp ondersteunt , a2dp geluid via bluetooth heeft een veel beter dan zonder a2dp dus waarschijnlijk ondersteunt jouw comp dat niet

JA!!
geluk ;)

machtig geluid, toch bedankt voor de vlugge informatie & uitleg...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan