Bleutooth Motorola V525

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door winnie de pooh
Mer virussen: Ze kunnen je berichten lezen geloof ik zelfs en je telefoonboek zo komen ze aan nummers etc.

Dat zijn geen virussen, maar mensen die je telefoon via bluetooth en bijv. een laptop je telefoon hacken.

Daarom deze tips:
Zet bluetooth uit als je het niet nodig hebt!
En op momenten dat je het wel nodig hebt, zorg er dan wel voor dat je de stand "verborgen" gebruikt, zodat je niet zomaar gezien kan worden door andere bluetooth-apparaten. (De "zichtbare" stand heb je alleen maar nodig op het moment dat je je telefoon voor het eerst laat paren met een bluetooth-apparaat, daarna kun je weer op verborgen zetten).

Wat virussen op je telefoon wel kunnen doen, zijn dingen als niet meer opstarten van je telefoon, het wissen van je persoonlijke gegevens zoals je telefoonboek, het niet meer kunnen gebruiken van bepaalde functies.

Bedankt voor de uitleg.
De Motorala heeft een keer een Samsung E720 gevonden, en nu had hij ook een keer de Nokia 6230 gevonden, maar dit was op beide toestellen maar 1 keer gebeurd en daarna niks meer, ik krijg hem ook niet gepared met mijn computer, dus ik denk dat er toch een probleem is bij de Motorola, maar welke instelling zou dan fout kunnen zijn. Ik kan verder geen gegevens veranderen of invullen op de Motorola.

Je moet ergens op je Motorola dingen kunnen instellen qua bluetooth, maar ik heb geen idee waar. Ik heb nl. zelf geen ervaring met Motorola-toestellen (Als het gaat om Nokia, kan ik het je wel vertellen!).

Maar misschien dat er andere Motorola-gebruikers op dit forum het wel kunnen vertellen?

Ik hoop inderdaad dat hier mensen zijn die ook een Motorola V525 hebben, ik heb de bluetooth volgens het boekje ingesteld, ik zou niet weten wat ik nog meer moet doen.
Hij zou dan apparaten moeten vinden die in de buurt zijn, maar er wordt niks gevonden.

Op het moment dat je je telefoon laat zoeken, staat je Motorola dan op de "zichtbare" stand? En staat het andere apparaat ook op de "zichtbare" stand? Als één van de twee apparaten op "verborgen" staat, dan zien ze elkaar niet!

Jahoor, alles is zichtbaar, ik neem aan dat mijn computer (bluetooth-stick) ook zichtbaar is, want de Nokia wordt ook gevonden door mijn pc.

Iedereen bedankt voor de antwoorden, ik ga er toch maar even mee naar winkel.

Mochten ze in de winkel de oplossing hebben, laat je die ons dan nog weten. Ben inmiddels wel benieuwd!

De telefoon kan alleen opgestuurd worden naar de fabrikant, als ik dat doe betekent het dat mijn zoon een paar weken zonder telefoon zit, wat een drama zeg!
Weet nog niet of ik het doe!

ik heb ook zon motorolaatje en bij mij werkt ut wel maar ben er nog niet helemaal achter hou je van de mobiel naar de computer stuurt want ik krijg steeds een fout melding: verbinden onmogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan