Bleutooth schakelt zelf uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Santana

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2006
Ik heb een Samsung SGH-E770 telefoon en gebruik als oortje een Logitech. Op zich werkt het goed, maar ik laat m'n oortje vaak in de auto liggen als ik bv een boodschap moet doen. Als ik dan terug ben dan moet ik steeds opnieuw kontakt maken tussen de telefoon en het oortje. Is dit normaal of is hier een oplossing voor?

bleutooth verbinding.

Dit komt omdat het bereik van de mobile tot het oortje niet verder reikt dan 10 meter, is de afstand groter dan wordt de verbinding verbroken. Er zijn bleutooth ontvangers met een bereik van 100 meter maar of dat ook geldt voor de headsetjes weet ik niet.

Succes.

Een oplossing hiervoor ; neem het oortje mee in je binnenzak.

Laatst bewerkt:
Zover ik weet, reikt de bereikbaarheid van headsets inderdaad niet verder dan ca. 10 meter.

Die 10 meter klopt helemaal maar als je terug komt en in de buurt van je headset bent zou hij weer automatisch moeten verbinden. Heb je : zichtbaar voor andere apparaten op je Samsung ingeschakeld? Dit zou het kunnen zijn.

Groet, Hans Zwartbol

Die 10 meter klopt helemaal maar als je terug komt en in de buurt van je headset bent zou hij weer automatisch moeten verbinden.

Dat doet mijn headset (Bluetrek G2) ook niet. Als daar de verbinding weg is, moet ik de headset uitzetten en dan weer opnieuw aan. Vervolgens verbindt ie hem daarna wel automatisch.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan