ik heb wel een gekke vraag ,gisteren avond zat ik wat te lezen op helpmij ,totdat er opeens wel 20 pagina's voorbij kwamen ,ik deed niks maar mijn hele balk onderin stond vol met de zelfde pagina's ,ik kreeg het niet weggeklikt (ook niet met alt-f4) hij bleef kopieeren,
toen ik dus dacht ik zet mijn pc uit met de knop ingedrukt ,ik heb wel gelijk mijn internet verbinding uitgezet ,toch kreeg ik een melding dat er al een geselecteerde verbinding aanwezig was.DUS mijn vraag
stel dat er werd ingebroken, kan een hacker mijn lijn open laten staan,of is het altijd zo dat als je zelf de verbinding verbreekt ,hij ook daadwerkelijk verbroken is
en je niet achteraf een vette rekening krijgt van de kpn.
toen ik dus dacht ik zet mijn pc uit met de knop ingedrukt ,ik heb wel gelijk mijn internet verbinding uitgezet ,toch kreeg ik een melding dat er al een geselecteerde verbinding aanwezig was.DUS mijn vraag
stel dat er werd ingebroken, kan een hacker mijn lijn open laten staan,of is het altijd zo dat als je zelf de verbinding verbreekt ,hij ook daadwerkelijk verbroken is
en je niet achteraf een vette rekening krijgt van de kpn.