blijft hangen in dos scherm

• Onderwerp starter Onderwerp starter rsk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het probleem is helaas nog niet opgelost.
Kan het niet aan de bios leggen dat die corrupt is?

Laatst bewerkt:
Misschien last van een virus in een Windows Enterprise edition....
Jouw IT afdeling, heeft die geen oplossing... ;)

Overzicht
Besturingssysteem
Windows 8.1 Enterprise 32-bit
Processor
AMD Phenom II X4 840 21 °C

Virus ? Ik draai een virusscan up to date en een andere virusscan zegt dat er ook niks aan de hand is.
It afdeling? Dat zijn jullie. Ik ben een burger met een probleem. Mijn privé computer dus

Ik heb nu een driver update programma erop los gelaten en die heeft een amd video driver geïnstalleerd. Ik hoop dat ik het hiermee opgelost heb. Ik hou jullie op de hoogte

Laatst bewerkt:
Ik ben een tijdje niet thuis geweest want mijn dochter was opgenomen.
Ik heb gisteren mijn pc aan gehad en het streepje was er wel weer de pc startte wel door.
Vandaag zette ik mijn pc aan en was er geen streepje te bekennen.
Ik kijk het nog even aan.

Sinds wanneer kopen burgers een Enterprise versie? :o

Sterkte met je dochter! :thumb:

Wat is daar mis mee? Ik had een overzicht gezien van alle windows 8 versie's en die ondersteunde meer dan andere versie's.

Dank je wel

Iedereen heel erg bedankt. Ik heb zelf het probleem al gevonden. Het probleem was mijn dvd brander die alles tegen hield.
Ik dacht ik installeer windows opnieuw en toen ik mijn pc via de cd opstarte gaf hij een paar keren een fout melding met ik mis een bestand ,toen dacht ik al dat klopt niet want die cd deed het altijd. Ik dacht probeer het nog is een keer en toen starte de pc op via de cd en moet op een toets indrukken en daar bleef mijn pc hangen.

Ik eerst moest een back-up maken van een cd van mijn dochter en toen kon brandprogramma bepaalde driver van de firmwire niet vinden zei het programma.

Op een gegeven moment viel het kwartje en dat het aan mijn dvd brander ligt. Dvd brander van mijn oude pc erin gedaan en alle problemen waren verholpen. Nogmaal bedankt iedereen voor het meedenken !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan