blijft hangen op opstartscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

nikkert2000

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2012
Berichten
6
hallo, :D

als ik mijn medion laptop opstart en dus het scherm krijg waar je je gebruikersplaatje ziet en je wachtwoord invoeren probeer ik mijn wachtwoord in te voeren maar dan verdwijnt het pijltje. maar als ik dan weer met de muis beweeg is hij er weer. Dit is dan nog niet zo erg maar als ik dan na het invoeren van het wachtwoord op enter druk of op het pijltje dan blijft hij vasthangen en pas na 20-30 is hij dan opgestart en vaak loop hij dan vast na een paar seconden/minuten
 
Vaak wijst dat op een kapot hardware onderdeel.
Heel moeilijk om te achterhalen wat het is.
Wellicht eens proberen Windows helemaal te verwijderen en opnieuw te installeren, maar dan wel natuurlijk met de juiste drivers.
Als ie dan nog steeds hetzelfde doet, dan is het wel zeker dat het een hardware onderdeel is.
 
ik heb hem een keer in veilige modus opgestart en toen weer afgesloten en nou doet hij het weer:thumb: maar als hij dan opgestart is loop hij heel snel vast
s
 
Oh, en denk ook aan het opnieuw installeren van de drivers. Gebruik dan de laatste uitgave, te downloaden van de web site van de fabrikant.
Kijk ook eens in het hardwareoverzicht om te zien of daar geen vraagtekens of kruisjes staan.
Ook is het aan te raden om eens in de windows logboeken te kijken of daar wellicht foutboodschappen staan.
 
Graag gedaan :d
(Oh, vergeet niet op "opgelost" te drukken)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan