blijft maar piepen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nakkie040

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2008
beste,

vorige week een systeempje inelkaar gezet voor mijn broertje, toen ik hem vandaag voor het eerst op wou starten om hem te installeren komt hij niet verder als de POST, hij blijft maar piepen, ook krijg ik geen beeld maar naar mijn weten is het de video kaart niet der zitten nou 3 strips in van 512 mb geheugen maar heb het ook geprobeerd met maar 1 strip om te kijken of dat het was, nog steeds hetzelfde. zou het moederbord kapot zijn ? of toch iets met de videokaart. bord is van asus en de grafische kaart is een 8700pro (ati)

dus je hebt er 2 vga kaarten in zitten een asus en een ati
heeft de pc het weleens gedaan met deze combinatie???

haha sorry voor de onduidelijkheid :P

het mobo is van asus een P4B (nogiets)
en de grafische kaart is een 8700 pro van gigabyte

Laatst bewerkt:
Geef eens even het volledige juiste type van je moederbord en wat voor piep hoor je precies? Kort, lang, een code?

kan ik nu niet zien, ik geloof een P4B533. en hij blijft maar piepen, korte piepjes achter elkaar. heb de pc 5 min aan gehad (daarna uitgezet omdat ik gek werd van die piepjes) hij blijft aan een stuk door korte piepjes achter elkaar geven

Laatst bewerkt:
hmm, daar wordt gezegd: ram, grafische kaart of het mobo zelf zal de grafische kaart vanavond eens proberen en anders misschien maar een nieuw bord regelen ofzo. bedankt :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan