Blijven defragmenteren???

Status
Niet open voor verdere reacties.

LEONEHONDA

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 nov 2001
Berichten
1.041
Windows XP clean install gedaan,draait verder als een speer hoor,maar elke keer als ik heb gedefragmenteerd,dan klik ik weer op analiseren,en dan zegt ie weer dat ie gedefragmenteerd moet worden.

Toch niet normaal? Wie weet hoe dit komt,en wat is daar eventueel de juiste oplossing voor?

Groet van Leo.
 
Sorry,ik klikte net even op de verkeerde link,vraag is niet opgelost,maar ik ga zo even in de veilige modus defragmenteren,en dan laat ik even weten of het is gelukt.

Groet van Leo.
 
Geplaatst door Jozo
Hoe heb je het opgelost dan ?

Heb net gedefragmenteerd in de veilige modus,maar het probleem bestaat nog steeds,
wie o wie weet de oplossing??

Groet van Leo.
 
Wat staat er in het rapport na het defragmenteren ?
 
Dit is het resultaat van de defragmentatie.
Ik hoop dat je er wat mee kan.

Groet van Leo.
 

Bijlagen

  • volumec.txt
    3 KB · Weergaven: 31
Heb Ghost gemaakt,toen c geformatteerd,toen ghost teruggezet en probleem opgelost

Ra ra wat is er dan veranderd?
 
Ik heb ook steeds hetzelfde probleem. Defragmenteer, als ie klaar is analiseer ik en dan word er weer aangeraden om te fragmeneteren. Kan ik dit gewoon negeren en er vanuit gaan dat ie wel zn werk heeft gedaan? Zo niet, wat is de oplossing?
 
Hoi Jack,

Mischien eens defragmenteren met een speciaal daarvoor ontwikkeld programmatje?! Weet zo niet welke je moet hebben, maar dan moet je maar even zoeken op 'defragmenteren' op deze site.
Greetz
Joep
 
System mechanic is wel een leuk programma, bovendien kan dit programma meer dan alleen dat.
 
System Mechanic is meer gericht op het verwijderen van 'junk files' dan op defraggen. een defragmentatie is snel gedaan bij System Mechanic.
 
Ik geloof dat het zo ondertussen niet meer over het probleem gaat van de topicstarter,ikke dus....:p
 
maar jouw probleem was al opgelost :rolleyes:





Toch?
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
System Mechanic is meer gericht op het verwijderen van 'junk files' dan op defraggen. een defragmentatie is snel gedaan bij System Mechanic.

Ho ho ho,System Mechanic heeft welzeker een zeer degenlijke defragmenteer optie, zelfs zo degenlijk dat ik het bijna nooit gebruik omdat het te lang duurt.

Zeer fijn programma, hier wat info;
http://www.iolo.com/sm/4pro/indexsm.cfm
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
maar jouw probleem was al opgelost :rolleyes:





Toch?

Maar mijn vervolgvraag was hoe het mogelijk is dat het NA mijn ondernomen actie ineens niet meer voorkwam,dat is dus nog steeds een raadsel voor mij.

Hoe kan het dus dat NA een Ghost maken/partitie formatteren/Ghost terugzetten,de problemen over zijn.Snappie?
 
Geplaatst door LEONEHONDA


Maar mijn vervolgvraag was hoe het mogelijk is dat het NA mijn ondernomen actie ineens niet meer voorkwam,dat is dus nog steeds een raadsel voor mij.

Hoe kan het dus dat NA een Ghost maken/partitie formatteren/Ghost terugzetten,de problemen over zijn.Snappie?

Gewoon een sch(r)ijf foutje, gebeurd wel eens. :(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan