blockchecker

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
even een vraag als iemand je geblockt heeft op msn kun je dan ook niet zien als iemand ze msn naam veranderd?

nu weet ik dat ie blockcheckers niet goed werken maar is er nou echt geen manier waarop het wel te controleren is?

Geplaatst door XP_PC
Wênig..

Waarom denk je dat de blokfunctie is uitgevonden bij MSN :p

ja daar heb je gelijk in haha :p
weet jij ook toevallig als iemand ze msn naam veranderd of ie dan ook bij jou in de lijst veranderd zonder block wel maar ook met block?

aja met block wel. Als jij iemand blockd. Zie jij wel gewoon telkens zijn MSN naam. ( ook als ie em vernaderd heeft ).

weet je dat heel zeker?
soms staan namen 2 weken lang ongeroerd en als iemand online komt is gelijk de naam anders dat doen ze dan wel snel online komen en naam veranderen?:D

Oh ... Hmm das bij mij niet zo.
Is ie 2 weken niet on-line geweest ;)

Als die gene die ik geblock heb On line komt heeft ie eerst ( voorbeeldje ) Ik ben bijna Jarig.
Hij gaat off-line. Komt volgende dag on-line ( nog steeds geblockd). Ik ben Jarig!!!.

leestekens zijn wat makkelijker lezen:thumb:

de meeste blockcheckers werken niet want heb het is opmezelf getest toen gaf ie offline aan terwijl ik online stond haha

maar goed het ging mij erom of je kon zien dat een naam veranderd als iemand jou blockt terwijl ie offline staat want dat houdt in dat je geblockt bent?
bedankt voor de reakties

probleem opgelost als iemand jou blokt zie je niet als ie ze naam veranderd als ie offline staat heb het met iemand getest ok opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan