Blockist wipen in MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Hoi allemaal,

Ook MSN geef je wel eens even een schoonmaakbeurtje, wat betreft 'oude' contactpersonen.
Kun je mensen uit je blocklist ook deleten? Ik krijg de indruk dat het pas mogelijk is
wanneer de betreffende persoon jou ook verwijderd heeft, maar er is vast nog wel een
omweggetje... Toch?

Zou het werken je Live ID te deleten, eventueel ook het e-mailadres te deleten, en een
nieuw Live ID op hetzelfde adres aan te vragen?

Melvin.

Hoi allemaal,

Ook MSN geef je wel eens even een schoonmaakbeurtje, wat betreft 'oude' contactpersonen.
Kun je mensen uit je blocklist ook deleten? Ik krijg de indruk dat het pas mogelijk is
wanneer de betreffende persoon jou ook verwijderd heeft, maar er is vast nog wel een
omweggetje... Toch?

Zou het werken je Live ID te deleten, eventueel ook het e-mailadres te deleten, en een
nieuw Live ID op hetzelfde adres aan te vragen?

Melvin.

Je kan mensen inderdaad pas volledig verwijderen als zij jou ook verwijderd hebben. Verwijderen van account is uiteraard een optie waarbij je weer met een schone lei begint, maar ben niet 100% zeker dat dit uberhaupt kan?

Tja, je kan een ID deleten en volgens mij kun je gewoon op hetzefde adres een nieuw
ID aanvragen.

Maarrrrrrrrrrr... Krijg je dan na de eerste keer inloggen niet direct de melding dat bepaalde
personen je hebben toegevoegd? Aangezien zij je nooit verwijderde, en jij dus in hun lijst
staat maar niet andersom, zou je toch zeggen dat dat moet resulteren in een contact-
persoon-verzoek?

Denk dat ik het gewoon probeer. Je kunt ze daarna tenslotte ook weer weigeren...

Ik ben dom!

Ik heb 't gedaan. Nadat ik me weer aanmeldde met mijn nieuwe account, bleek alles
nog op zijn plek te staan. Geen succes dus. Echter nadat ik mijn adres had bevestigd,
wat dus kennelijk wel moest gebeuren, was alles weg... Echt alles... En hoe dom is
iemand als hij er op dat moment achter komt dat hij vergeten is een screenshotje te maken
van de te behouden contactpersonen?

Antwoord: zo dom als ik... :rolleyes:

Aghja... Ik heb m'n account maar wéér verwijderd, ga mijn contactpersonen weer bij
elkaar zien te sprokkelen en dan beginnen we weer met een schone lei...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan